Ab3 kirjoitti:Eilen, perjantaina, 6.7 noin puolenpäivän aikoihin bongattu vähän vanhempi pääasiassa valkonen ooppeli motonetin pihalta, taisi olla myöskin mustaa ja keltasta..
Motonetin liukuovien edessä oli muutama ihminen, jotka huuti kovaan ääneen tämän valkosen ooppelin saapuessa, '' POJAT JYRKI TULI OOPPELILLA ''
Hopee tontissa oleva b1 Vectra tuli eilen risman parkkihallissa vastaan tuhatta ja sataa, muistaakseni olit joskus miitissä Ja musta Zafira bongattu samalla reissulla suvantosillan päässä olevissa liikennevaloissa
HeQQ kirjoitti:Hopee tontissa oleva b1 Vectra tuli eilen risman parkkihallissa vastaan tuhatta ja sataa, muistaakseni olit joskus miitissä Ja musta Zafira bongattu samalla reissulla suvantosillan päässä olevissa liikennevaloissa
HeQQ kirjoitti:Hopee tontissa oleva b1 Vectra tuli eilen risman parkkihallissa vastaan tuhatta ja sataa, muistaakseni olit joskus miitissä Ja musta Zafira bongattu samalla reissulla suvantosillan päässä olevissa liikennevaloissa
Miekin bongailen aina vaikka ketä, mut kukaan ei tunnista miun pappa autoo paitsi Toivanen
Jos jollain on joutavana clubin tarroja, niin voisin ostaa pois, kun en saa aikaseks tilailla
mie varmaan olin, olin sairaalalle menossa.
Ja minä olin varmaan tuo toinen... En tosin mielestäni tuhatta ja sataa kurvaillu
Huomasin sut kans, olit just siinä rampin yläpäässä...
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Ab3 kirjoitti:
Omaan mieleen se on vielä vähän skyhigh, mutta kai se siitä tippuu enskesäks lisää.. Ei se mehtää mäne, vähä vaa suurimpia reikiä väistelee
ootko paljonki nostanu siitä ko sarja asennettiin? sillon oli olevinaan liian matala