A-wectran keskuslukko

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Yoco
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Yoco »

kosteiden kelien kunniaks lopetti taas toimintansa... :sad: kattelin että se mikrokytkin mikä ilmeisesti ohjaa keskuslukkoa kuskin ovessa niin oli ehjä ja releessäkään (jos se nyt oli se oikea) en havainnut mitään näkyvää vikaa... ja virta tuli ainakin releelle asti maata en huomannut katsoa mutta missäköhän muualla vika voisi olla?? auto on A-Wectra -91 1.8 ja lukko ei toimi mistään ovesta... ennenkin ollut vikaa mutta korjaantunut ennemmin tai myöhemmin itekseen mutta nyt menee herne nenään ton kanssa ku jatkuvasti vjittuilee... joten apuja kaivattaisiin...

*Juuso
vectra kadett
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja vectra kadett »

mulla oli takaluukun saranan kohilt johto nirhautunu poikki ja sit lukot temppuili kaikki.
MXMAN

Viesti Kirjoittaja MXMAN »

sama homma mulla! vika löytyi juuri noista takakontin johdoista.
SorZa
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja SorZa »

Mä löin takaluukun kiinni ni räps ovet meni lukkoon ja avaimet tiätty sisällä.
No ei muu auttanu ko soittaa toinen kyyti kotiin :smile:
Kuva
Samus
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Samus »

Ota kaikki moottorit irti vuorotellen ja katto niiden ja johtojen väliset pinnat(aika usein hapettunu). Laita CRC:tä sinne ja vähän runkslit niitä edes takasin kiinni ja pois niin ne pinnat puhdistuu. Jos ne on liia hapettuneet niin ei yhdistä. Samanlainen vika omas vectras ei oo enää ku laitoin kunnolla CRC:tä moottoreihin.
Vastaa Viestiin