aika villin näkönen c ascona...=)

Keskustelua Opeleista
J.R
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja J.R »

J.R
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja J.R »

kyllä tuo kromi sopii näköjään asconaankin...taitaa tuo olla sitä uutta thyyninkiä=)
omega 2.0turbo
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega 2.0turbo »

Oli aika erilainen ascona...
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Lussu omega
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lussu omega »

Muuten tosi jees, mut sais toi väri olla vähän sähäkämpi ton kromin kans...
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ »

Komia peli, eikä ollut mitään isoja puskureita :wink: , tosin kojelauta vaihtoon! :wink:
-Janne

ex Corsa E OPC PP 2018
OCF-0032
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja OCF-0032 »

vau....
opelmeister
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja opelmeister »

Mitähän ihmeellistä tuossa oli? Isot vanteet, jee... Humppavehkeet kontissa, jihuu..
"Ei se tehon tuotto, vaan sen kesto.." -X10XE-
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ »

No kaikki ei ymmärrä näköjään. Pitäis olla kaiken maailman tingentangelit kiinni.
-Janne

ex Corsa E OPC PP 2018
veksu
in memoriam
in memoriam
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veksu »

juu hieno ois..
ja JJ siinähän on oikee alusta ja oikee koelautaki..

just niinku mulla mut erivärinen :grin:

<font size=-1>[ This Message was edited by: veksu on 2003-12-01 12:56 ]</font>
opelmeister
'Senator'
'Senator'

Niin... Aiemmassa vastauksessani olikin pointtina juuri se, että mitä VILLIÄ siinä oli. Itse en tajua vakio koneisia tuhnuja, joita sitten miehissä tunaroidaan valtavilla muovikötöstyksillä. Ja tuohon linkin Ascoon oli laitettu sitten vain isot vanteet, villiä? Onko nykypolvi jo niin erkaantunut tavallisista autoista, että ne alkavat olla villejä.. Itselläni lienee sitten todella extremekiesusxgenerationVILLI Omega. Se kun on samassa asussa, kuin tehtaalta tullessaan, no hiukan kulahtaneempi ehkä...

Muutenkin tästä palstasta on tullut tekemättömien teinien temmellykenttä, jolla kolmen viikon välein toistetaan samat kysymykset lasikuidun saloista, 400 Asconan käyttämisestä vertailumallina, miten kittaan kyljet sileiksi ja mikä et sopii siihen ja siihen... VOI SISSUS!!!
Jos auton rakentelu on nykyään sitä, että vaihdetaan M3 peilit, kitataan kyljistä pokkaukset sileiksi, teipataan merilevät kylkiä koristamaan, hankitaan isoimmat vanteet, liimataan tommisbillet konttiin ja tummennetaan lasit r*nkkuteipillä, olen elänyt aivan vääränlaisessa todellisuudessa... Joidenkin on nähtävästi venytettävä virtuaalipippeliään lasikuidulla ja billetti spoilereilla. Minun ei. Piste
patrick
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja patrick »

niin jotta huhhuuh toi itkeminen..
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JJ »

On 2003-12-01 14:58, opelmeister wrote:
Niin... Aiemmassa vastauksessani olikin pointtina juuri se, että mitä VILLIÄ siinä oli. Itse en tajua vakio koneisia tuhnuja, joita sitten miehissä tunaroidaan valtavilla muovikötöstyksillä. Ja tuohon linkin Ascoon oli laitettu sitten vain isot vanteet, villiä? Onko nykypolvi jo niin erkaantunut tavallisista autoista, että ne alkavat olla villejä.. Itselläni lienee sitten todella extremekiesusxgenerationVILLI Omega. Se kun on samassa asussa, kuin tehtaalta tullessaan, no hiukan kulahtaneempi ehkä...

Muutenkin tästä palstasta on tullut tekemättömien teinien temmellykenttä, jolla kolmen viikon välein toistetaan samat kysymykset lasikuidun saloista, 400 Asconan käyttämisestä vertailumallina, miten kittaan kyljet sileiksi ja mikä et sopii siihen ja siihen... VOI SISSUS!!!
Jos auton rakentelu on nykyään sitä, että vaihdetaan M3 peilit, kitataan kyljistä pokkaukset sileiksi, teipataan merilevät kylkiä koristamaan, hankitaan isoimmat vanteet, liimataan tommisbillet konttiin ja tummennetaan lasit r*nkkuteipillä, olen elänyt aivan vääränlaisessa todellisuudessa... Joidenkin on nähtävästi venytettävä virtuaalipippeliään lasikuidulla ja billetti spoilereilla. Minun ei. Piste
Noh en itsekkään näe tuossa mitään villiä, mutta hienohan tuo on ja kori on alkuperisen näköinen pois lukien peilit ja vanteet. Itsellä on samanlainen c ascona ja tyyli rakentaa myöskin sama...ei siihen auton ulkonäköön tarvise liittää mitään ylimääräisiä tingentangeleita, vanteen kokoa voi kasvattaa kohtuudella ja autoa madaltaa...

Juu itsekkään en ymmärrä sitä että samat kysymykset toistetaan useaan kertaan vaikka vastaukset löytyy kun vaan käyttää searchia.

<font size=-1>[ This Message was edited by: JJ on 2003-12-01 15:08 ]</font>
havericky
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja havericky »

Huono päivä?
opelmeister
'Senator'
'Senator'

On 2003-12-01 15:07, patrick wrote:
niin jotta huhhuuh toi itkeminen..
Mää annan sulle vaikka mun osoitteen, niin tuu tänne kattomaan, että itkenkö mää...

Olen ymmärtänyt auton rakentamisen "hieman" eri tavalla. Ja Suomessa on mielipidevapaus. Jos joku kerrankin rohkenee kertoa oman mielipiteensä, niin jo on joku saamaton, joka ei itse uskalla erottua harmaasta technopilipalituuning massasta, kertomassa miten joku on täällä itkemässä...
Tule katsomaan, niin näytän mitä on auton rakentaminen.
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Niin... Aiemmassa vastauksessani olikin pointtina juuri se, että mitä VILLIÄ siinä oli. Itse en tajua vakio koneisia tuhnuja, joita sitten miehissä tunaroidaan valtavilla muovikötöstyksillä. Ja tuohon linkin Ascoon oli laitettu sitten vain isot vanteet, villiä?
Tuossa linkin Asconassa oli konehuoneessa viimeistelty C20XE 2.0i 16V, Asconan vakiokone? Ei taida olla.

Itse asiassa tuo linkin Ascona oli sangen hyvällä maulla modifioitu auto, tekniikka oli asiallinen, korissa EI ollut mitään alumiinisiipiä tms turhaa ja sisustakin oli viimeistelty.

Joten en oikein ymmärrä tätä purkausta juuri tuon auton kohdalla. Tuossa autossa raketelu oli tehty juuri tekniikka- ja viimeistelypuolella, eikä millään lehdistä tutuilla "tuning"-tavoilla. Muuten kyllä monista autoista voi ollakin montaa mieltä, jos niissä on todellakin vain laitettu muovihelmoja ja alusiipiä kiinni vakiotekniikan kanssa, jos se vakiotekniikka ei ole jotain performance-tyyppistä.

Minun mielestäni taas se hienoin auto on sellainen, jonne se performance-tekniikka on asennettu tehtaalla uutena, eli "numbers matching"-tyyppisesti, eli jos auto on lähtenyt jo tehtaalta performance-mallina. Tällaisia ei sitten saakaan "pilata" liialla tai huonolla maulla tehdyllä rakentelulla. Perusmalleista tehdyille tekniikanvaihdoille sun muille sitten saakin tehdä ihan mitä omistaja vain haluaa...
Vastaa Viestiin