jusa_^ kirjoitti:Irmscher bongattu niiden kotipihalla ja Atb ja Kume ajeli sit iisalmen jälkee vastaan
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Ari-s oli eilen puolen 12 aikoihin sakastin risteyksessä menossa kaupunkiin päin..
Shampanjan värisel T5 Portteril ajeltiiKume kirjoitti:jusa_^ kirjoitti:Irmscher bongattu niiden kotipihalla ja Atb ja Kume ajeli sit iisalmen jälkee vastaan
Kotia kohti ollaan varmaan oltu menossa. Minkäslaisella autolla olit liikenteessä?
C Vectra 2.0t GTS
-
omega 2.0turbo
- 'Senator'

- Viesti:
CTi bongattu tänään mun autotallin pihalta 
Ex-menOpelit... Kadett GSi 16v -91, irmscher senator -91, vectra a 2.0 -95, vectra b v6 -97, Omega caravan 2,2dti -01 ja -91 calibra...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
Tällähetkellä tallissa -98 vectra b v6...
Opeliin osien ostaminen on vähän sama, kun laittaisi rahaa pankkiin...
ai olin vainikkei kirjoitti:Ari-s oli eilen puolen 12 aikoihin sakastin risteyksessä menossa kaupunkiin päin..
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Joka paikkaan sitä pitää nenänsä työntääkkiomega 2.0turbo kirjoitti:CTi bongattu tänään mun autotallin pihalta
jooAri-S kirjoitti:ai olin vainikkei kirjoitti:Ari-s oli eilen puolen 12 aikoihin sakastin risteyksessä menossa kaupunkiin päin..![]()
ata uinui Pontiacillaan Konalan liikennevaloissa. Ajoin vastaan ja yritin avoimesta ikkunasta heilutella 
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Ei kun mä yritin tappaa muurahaista siinä joka oli päässyt autoon sisälle...Nalen kirjoitti:ata uinui Pontiacillaan Konalan liikennevaloissa. Ajoin vastaan ja yritin avoimesta ikkunasta heilutella
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Ilmeisesti Antti H:n Omega tässä ihan kulmilla kadunvarressa parkissa...
der OPelVEctra -Technic, die begeistert.
Hei mä näin saman auton! :O kovasti tuijottelit eteenpäin blehat päässäata kirjoitti:Ei kun mä yritin tappaa muurahaista siinä joka oli päässyt autoon sisälle...Nalen kirjoitti:ata uinui Pontiacillaan Konalan liikennevaloissa. Ajoin vastaan ja yritin avoimesta ikkunasta heilutella(jos olin Konalantieltä päin tulossa ja Vihdintien yli ajamassa Malminkartanon suuntaan) jos taas olin sinne päin kääntymässä Vihdintieltä niin sitten olin vain unessa...
Vecculilla viivoille all day every day, bitches.
evo-500 tuli motonetin ovel vastaa
ihailin omegaa ni en tajunnu morottaa sitte... Mikäs moinen bomppu on?
-
opelisti77
- OCF Member 2018

Joo tulin varmaan, työmatkaa kuljen liedon kautta. En ole huomannutkaan ennen tätä ketjuaJuge127 kirjoitti:opelisti77 tuli vastaan neljän letkassa, 10 tietä lietoon päinJotenki pisti sieltä letkasta silmään keltanen vectra
joku clubilainen tuli seinäjoella valkosella mersulla starkin nurkilla "vastaan" mutta kun ei saa nimimerkkiä päähän
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...