Timba kirjoitti:Eiköhän hifiautotkin soi kovaa kunhan vaan vääntää volumea isommalle
Jonkun verran kuunnellut noita "hifiautoja" ja ei oo kovin kovaa soivaa peliä tullut vastaan, tokihan se ei yleensäkään noissa ole ollut ideana.
Jumitzu kirjoitti:Jeps, mutta lopussa luki että show car!
Sillon auto soi lujaa ku se rämisee..
Ja eikös se riittäis jo että talot tehdään uretaanista/tetramassasta.. noillahan sitä pyritään pitämään pystyssä talotki nyt vielä kulkuneuvotki veistellään siitä..
Ei herneitä kuhan jauhan paskaa koska ei ole nyt mitään tehtävää..
Itekki arvostan äänenlaatua mutta myöskin näitä jotka laittaa kohtuuttoman määrän elementtejä autoon ja saa sen soimaan kohtuudella. Jokanenhan yhelle erkalle vääntää kuidusta paikat mut tee se 10 ja vaffit perään. Mutta se mun puolesta turhasta löpinästä, ootellaan kuvia valmiista ja kuunnellaan kun näyttelyyn satutaan
Toi hifipuoli tais mennä vähän yli..
Vaikka ne ois kuinka ilmasia ne kaiuttimet..
No, kunha siitä tulee sun omasta mielestä hieno ja hyvä, eikä supparisponsorin sääntöjen mukaan tehty..
Hohhoijjaaa! Kylläpä on taas monenlaista kakanjauhajaa liikenteessä. Toiset ei vaan tee näitä autoja muita varten vaan ihan vaan sen takia kun tykkää tehdä jotain reilusti erilaista! ja enemmän tärkeää on se tekemisen hauskuus kuin auton valmistuminen, koska kun auto on "valmis" niin uudet visiot alkaa jo varmasti pyörimään päässä!
Tätä projektia tulee kyl innolla seurattua Todella iso hatunnosto tekijälle, monesta ei olisi moiseen Pitkästä aikaa joku tekee jotain repäsevää. Noita "vakio" vehkeitä lehdissä ja tapahtumissa näkee ihan tarpeeksi (bmw, vw, audi) Helppohan se on hommata vanteet ja tontittaa
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
Kumen kanssa samoilla linjoilla! Todella hienoa! Itse olin laiska(ei taidot riitä) kun tuli tilattua semmonen etupuskuri, jota tulen tuskin muilla näkemään! Auton pitää erottua massasta ja mitä hienoo siinä olisi jos kaikki autot olisivat samannäköisiä... ei mitään järkeä! Kuten tuossa äsken mainittiin niin onhan se helppoa ostaa isot alupallot alle ja laskea auto tonttiin!
Mutta ei muuta kun onnea ja menestystä auto rojektin kanssa ja toivottavasti saat homman hoidettua kunnialla loppuun asti!
iso hatun nosto viellä
Opel Astra H OPC -06
EX: Opel Astra G 2.2i Sport -01, Astra 2.0 Turbo Bertone Coupe -02
Kume kirjoitti:Tätä projektia tulee kyl innolla seurattua Todella iso hatunnosto tekijälle, monesta ei olisi moiseen Pitkästä aikaa joku tekee jotain repäsevää. Noita "vakio" vehkeitä lehdissä ja tapahtumissa näkee ihan tarpeeksi (bmw, vw, audi) Helppohan se on hommata vanteet ja tontittaa
Joo, niiku jyväscruisingis yli puolet oli iha norminäköisiä vermeitä
Haha! Tuttu tunne! Ite just tulin kuiduttelemasta takapuskuria. Kai sitä ois vaan unille kammettava. By the way, kyl mä taidan tarvita lainaan niitä sivuhelmojen muottejakin!! Sen verta tyhmännäkönen jos pistää normihelmat ton opc takapuskurin kans hitto ku ei tullu otettua muottia siitä etupuskurista!!
_artsi_ kirjoitti:Haha! Tuttu tunne! Ite just tulin kuiduttelemasta takapuskuria. Kai sitä ois vaan unille kammettava. By the way, kyl mä taidan tarvita lainaan niitä sivuhelmojen muottejakin!! Sen verta tyhmännäkönen jos pistää normihelmat ton opc takapuskurin kans hitto ku ei tullu otettua muottia siitä etupuskurista!!
juu kyllä niitä saa lainattuu ni saat tehtyä helmat. voi voi kun et ottanu muottia siitä
Noniin. nyt ois pientä edistystä tullut. Sain palkattua Antero Jalkasen Jyväskylästä tekemään pohjia ja kyllä se se laitto komeesti hihat heilumaan Se on ollut vasta kaksi päivää hommissa (n. 20h) ja auto näyttää jo todella hyvältä! noin puolet autosta rupee olemaan filleriä vaille valmis. taidan huomenna alkaa jo sekottelemaan filleriä vielä elää toivo että auto on värissä tänäkesänä Ainiin! muokkasin muuten etu-puskuria jälleen! oisko ollut jo kuudes kerta kun muutan sitä!!!