mikäs niistä tuhennesta citikasta tämä oli jonka olen kyykyttänytRizla^^ kirjoitti:Voi Late Late Late. Ei kannata lähtä valkosten citroen:ten kans kilpasille![]()
Ei ainakaan "Elfin"citroenin
oisko sunnuntaina kahvittelut?
mikäs niistä tuhennesta citikasta tämä oli jonka olen kyykyttänytRizla^^ kirjoitti:Voi Late Late Late. Ei kannata lähtä valkosten citroen:ten kans kilpasille![]()
Ei ainakaan "Elfin"citroenin
Semmonen valkonen. takalasi rikki ja niin edelleen. firmaa en mainostal4texi kirjoitti:mikäs niistä tuhennesta citikasta tämä oli jonka olen kyykyttänytRizla^^ kirjoitti:Voi Late Late Late. Ei kannata lähtä valkosten citroen:ten kans kilpasille![]()
Ei ainakaan "Elfin"citroenin![]()
oisko sunnuntaina kahvittelut?
Ehottomasti callu paikalleopel74 kirjoitti:Sopis hyvin kaffitauko jos porukkaa tulee. Voisin tuoda tuon avo calibran ihailtavaksi joka tuli pari päivää sitten
. Menihän siinä aikaa ku pääsi istuun siihen autoon mistä on aina haaveillu monta vuotta
.
Harri voi lähtiä ajjaan toista paikalleJumitzu kirjoitti:Molemmat callut paikalle..
Jos haet nii tuo mullekki jotain kivaaJumitzu kirjoitti:![]()
Piti laittaa ekkeri taas myyntiin ja jos menee niin haen jostain itellekki callun tai sitte ois yks crx kiikaris..
Ruotsin puolella ois pari siistiä callua edullisesti ja viel lähellä setää niin ei tuota ongelmia tuo nouto...