kone vuotaa öljyä etupäästä öljypohjan reunoille
kone vuotaa öljyä etupäästä öljypohjan reunoille
eli mistä vikaa vois ehtiä kun opel omega mv6 3.0 vuotaa öljyä koneen etupäästä oljypohjan reunojen päälle
Re: miten vaihdetaan öljypohjan ylätiiviste
Irrota koneen kannakkeet ala tai yläpäistä. Nosta konetta vaihdelaatikosta niin paljon kuin nousee. Sitten vaan purkamaan. Eka alempi pohja pois jne. Vähän ahdasta siinä on mutta mahtuu kyllä tulemaan ja menemään sieltä välistä.
Ettei vaan vuotais sullakin öljypumpun laipan tiiviste. Mulla ainakin näin vaikka luulin että vuotaa toi öljypohjan tiiviste.
Ettei vaan vuotais sullakin öljypumpun laipan tiiviste. Mulla ainakin näin vaikka luulin että vuotaa toi öljypohjan tiiviste.
Re: miten vaihdetaan öljypohjan ylätiiviste
missä kohtaa konetta se öljypumppu o?no mulla tekee tuo auto sitä et se vuotaa öljyt öljypohjan reunoille ja vain ajaessa tyhjäkäynnillä ei mitn..Vähän vielä
lisäystä sekototin tuon ylä alatiivisteen eli tuossa autossa on vain yksi öljypohja ja siihen tulee se leveämpi tiiviste.Ja mitä oun tutkaillu tuota pohjaa niin näyttää
siltä et vuoto on koneen etuosassa mut ei tarkempaa tietoa misä siellä.oisko mitään tietoa mikä siellä vuotaa
lisäystä sekototin tuon ylä alatiivisteen eli tuossa autossa on vain yksi öljypohja ja siihen tulee se leveämpi tiiviste.Ja mitä oun tutkaillu tuota pohjaa niin näyttää
siltä et vuoto on koneen etuosassa mut ei tarkempaa tietoa misä siellä.oisko mitään tietoa mikä siellä vuotaa