aika villin näkönen c ascona...=)

Keskustelua Opeleista
TM
'Kapitän'
'Kapitän'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TM »

Mä kyllä ymmärsin ettei opelmeister mitenkään purkautunut tuota autoa kohtaan vaan totesi, että mitä villiä siinä on.
Ilmeisesti villillä tuossa tarkotettiin just tommi`s billet ym. härveleitä.(?) Tuossa niitä ei ole ja se ei ole villi siis..

Hieno ja hillitty auto kuitenkin.
SKL
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja SKL »

--Niin... Aiemmassa vastauksessani olikin pointtina juuri se, että mitä VILLIÄ siinä oli. Itse en tajua vakio koneisia tuhnuja, joita sitten miehissä tunaroidaan valtavilla muovikötöstyksillä. Ja tuohon linkin Ascoon oli laitettu sitten vain isot vanteet, villiä?...--

Noh, mitäs villiä tuossa vielä pitäisi olla? Vai tarkotitko että tuo on villi? Mielestäni pitkään aikaan hienoimman näköinen Asco. Hyvällä maulla tehty, ei lähdetty ns. vanhahtavaa koria pilaamaan lasikuitupuskureilla ym. Kyllä tuo tyyli käy paremmin Asconaan ja on siinä tehty paljon muutakin, kuin laitettu isot vanteet. Esim. tuskimpa kori on ollut uudesta asti tuossa värissä...kahvat poistettu jne. Auto on maalattu kokonaan, ei vaan ylimaalattu, ja purettu varmaankin ennen sitä atomeiksi, tehty peltityöt, ruostekorjaukset pohjat jne. Sisustettu, tekniiikka vaihdettu, siisitty ym. Aikaa ja vaivaa nähty, ei pelkkä vanteenvaihtoprojekti. Monelle kanaverkkotuunarille esimerkkiä,
Ei oo pakko olla radikaaleja muutoksia päästäkseen hyvään lopputulokseen.
opelmeister
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja opelmeister »

TM alkaa olla jo oikeilla jäljillä. Autossa ei nimenomaan ole mitään VILLIÄ. Olisin ehkä valmis sulattamaan viileän..
Ata mainitsikin tuon C20XE koneen. Ei varmaankaan ole vakiokone, mutta eipä tuokaan mikään älytön kisarauta vielä ole. Annan itsekin pojot tuolle, että koria ei oltu räpelletty. Mutta vanteet ampuivat kyllä yli aika lailla.
Ja mitä tulee "purkaukseen tämän auton kohdalla", kyse oli juuri tuosta nimeämisestä. Villi? Ei minusta.
Atalle:
Minun mielestäni taas se hienoin auto on sellainen, jonne se performance-tekniikka on asennettu tehtaalla uutena, eli "numbers matching"-tyyppisesti, eli jos auto on lähtenyt jo tehtaalta performance-mallina. Tällaisia ei sitten saakaan "pilata" liialla tai huonolla maulla tehdyllä rakentelulla. Perusmalleista tehdyille tekniikanvaihdoille sun muille sitten saakin tehdä ihan mitä omistaja vain haluaa...
Tuossa ollaan samoilla linjoilla. Minun omistuksesta ei tule löytymään yhtäkään teinithyyninghimmeliä, niille en jaa lainkaan arvostusta. Siivet kuuluvat radoille, (vakio-)performance mallit kaduille.
"Ei se tehon tuotto, vaan sen kesto.." -X10XE-
Vastaa Viestiin