MasaKoo kirjoitti:Näyttää nää meidän autot liian samanlaisilta, eilen meinasin jo soittaa polliisit ku ajoit vastaan! Joku perkele mun auton pölliny
Niin oon itekki pienessä humala tilassa kattonu joskus sun autoa, että ei perkele mun autolla joku ajelee ja sitte lopuksi hoksaa, että siinä onki kultaset vanteet
Pitää vissiin itellä laittaa angel eyesit takasi niin vähän erottaa
Opel Calibra c20let 4x4 -94 / Opel Omega B z22xe -03
Miksuli kirjoitti:Pitää vissiin itellä laittaa angel eyesit takasi niin vähän erottaa
Ja äkkiä ne annelit takasi keulille! [/quote]
Pitää vaan ensin etsiä jostain led polttimoita(kunnollisia) niihin rinkuloihin. Ostin viimeksi läjän valkoisia led polttimoita niihin, niin kestihän ne 2 päivää ja sitte oli kaikki palanu
haidar_al2003 kirjoitti:Hienoa
Kiitoskia
Mitäs meinaa tämmöiset vika koodit? Elikkä vectra ei kerää kierroksia yli 3000rpm ja tosi tehoton.. tuommosia vikakoodeja tuli ja olisin tosi kiitollinen jos saisin pikaisia vastauksia ja kone on c20ne.
Vaikuttaako lambda anturi sitten kierroksiin nuin paljon? Ei kierrä yli 3000rpm vaan hyytyy niinkuin siihen?
Paha sanoo... Onkos toi "Idle Speed Control Valve" tyhjäkäynnin säädin? Onko siinä töpseli kiinni? Toisaalta voiko sekään vaikuttaa noin rajusti...
En tiiä mitä toi idle speed control meinaa, mutta minusta tyhjäkäynninsäädin vaikuttaa pelkästään tyhjäkäynnin yllä pitämiseen? Ja on töpselit kiinni ainaki mitä päältäpäin näkyi...