Mitä mieltä olette jos tuo tulee käytäntöön Suomessa?
Itse pidän asiaa hyvänä, koska sitten nuo diisseliomegatkin ois sen +500000 ajettuja eikä sitä 245000 mitä muutama nettiautossa pyörinyt.

Tuo oli ensimmäinen kommentti tuolla kun luin ja periaatteessa olen samaa mieltä - ja olin näemmä väärässä kun luulin että TraFi:n asiakirjapalvelusta maksullisesti saisi historian katsastuksissa kirjatuista lukemista.Eikös Suomessa ole katsastuksessa jo monta vuotta kirjattu lukemat ylös? Eikö niitä sitten missään ole kuitenkaan käytettävissä, tai jos on, niin ei muuta kuin tiedot yleisesti saataville.
Eiköhän niitten avulla tilastoida esim. millaisia vikoja autoissa millaisillakin kilometrimäärillä jne.urjaman kirjoitti:"Määräaikaiskatsastuksista ei asiakirjoja saa." joten siis oletan että määräaikaiskatsastusten yhteydessä kirjattuja kilometrilukemia ei saa enää myöhemmin mistään selville? Miksi niitä edes sitten laitetaan ylös?

Tätä en tiennytkään! Mutta juu onhan se aika arpapeliä jos vaikka 15 vuotta vanha auto ja sillotällö käytetty tuolla jossa ottavat talteen.Jartsa kirjoitti:saa selville jos se on käytetty a-katsastusessa
http://www.a-katsastus.fi/Palvelut/Sivu ... mitse.aspx
Eikä diisseliomegaa myydessä.Juutas kirjoitti:Voi paska. Ei voi enää kusettaa mersukaupoissa...