Calibraan g-astran keskuslukko j-astran avaimilla
Calibraan g-astran keskuslukko j-astran avaimilla
Moi onkos joku toteuttanut tällaista? Eli tarkoitus olisi laitella calibraan g- astran keskuslukon ohjausboksi ja sitten tilata kiinasta j-astra tyyppiset linkkariavaimet ja laittaa ne g astran ohjaussirut niihin linkkarikuoriin. Pitäisi olla suht pulttaa kiinni homma kunhan sähköt vaan saa pelaamaan boksille.. Onkos kukaan tällaista jo tehnyt vai pitääkö olla pioneeri? 
Calibra C20XE + Saab 9-5 2.3t Vector Wagon
ex: Astra F X20XEV GSi Caravan
ex: Saab 9-3 2.0t
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Re: Calibraan g-astran keskuslukko j-astran avaimilla
Auto käyntiin alkuperäisillä avaimilla?
keskuslukko toimii ovesta vain alkuperäisillä avaimilla, mutta kaukosäätö toimii hienosta linkkarista?
Eli haluat siis napsauttaa ovet auki hienolla linkkarilla ja kaiken muun hoitaa alkuperäisillä avaimilla?
keskuslukko toimii ovesta vain alkuperäisillä avaimilla, mutta kaukosäätö toimii hienosta linkkarista?
Eli haluat siis napsauttaa ovet auki hienolla linkkarilla ja kaiken muun hoitaa alkuperäisillä avaimilla?
Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
itse olen vähän samanlaista miettinyt. Ajatellut että laittaisi hälyttimen jossa keskulukonohjaus ja linkkariavaimen aihiot. Aihiot vie sitten lukkosepälle niin sorvaa niistä käypäset nykyiseen virtalukkoon. Ja sirun siirtää entisistä avaimista tuohon linkkariin jossa luulisi olevan sen verran tilaa että jotenkin mahtuu.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
tuohan nyt on melkein sama mitä tuossa itse selvitin paitsi että tulee myös hälyttimet. Vähän on enemmän toki tekemistä kun hälyjen kera laittelee.Rookeri kirjoitti:Miksi tehdä noin vaikeasti kun tähän löytyy valmis sarja? Mulla on just tulossa tämä: http://www.rime.fi/ke61n-kaukoohjattu-k ... -1016.html Calibraan, on vielä jossain matkalla. Omegaan laitoin jo aikasemmin ja oli myös ihan bolt on kunhan ties johtojen järjestyksen.DEAD kirjoitti:itse olen vähän samanlaista miettinyt. Ajatellut että laittaisi hälyttimen jossa keskulukonohjaus ja linkkariavaimen aihiot. Aihiot vie sitten lukkosepälle niin sorvaa niistä käypäset nykyiseen virtalukkoon. Ja sirun siirtää entisistä avaimista tuohon linkkariin jossa luulisi olevan sen verran tilaa että jotenkin mahtuu.
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
joo mutta onhan ne j astran opelin orkkisavaimet makeemmat kun tollaiset "tarvikkeet". tällä hetkellä mulla on alfatecin häly autossa.DEAD kirjoitti:tuohan nyt on melkein sama mitä tuossa itse selvitin paitsi että tulee myös hälyttimet. Vähän on enemmän toki tekemistä kun hälyjen kera laittelee.Rookeri kirjoitti:Miksi tehdä noin vaikeasti kun tähän löytyy valmis sarja? Mulla on just tulossa tämä: http://www.rime.fi/ke61n-kaukoohjattu-k ... -1016.html Calibraan, on vielä jossain matkalla. Omegaan laitoin jo aikasemmin ja oli myös ihan bolt on kunhan ties johtojen järjestyksen.DEAD kirjoitti:itse olen vähän samanlaista miettinyt. Ajatellut että laittaisi hälyttimen jossa keskulukonohjaus ja linkkariavaimen aihiot. Aihiot vie sitten lukkosepälle niin sorvaa niistä käypäset nykyiseen virtalukkoon. Ja sirun siirtää entisistä avaimista tuohon linkkariin jossa luulisi olevan sen verran tilaa että jotenkin mahtuu.
Calibra C20XE + Saab 9-5 2.3t Vector Wagon