Elikkä auto on Astra G 2.2 (Z22SE) koneella tosiaan, 2001 vuosimallia. Ohjaustehostin sanoi sopimuksen irti tuossa jonkun aikaa sitten ja pitäisi uusi saada, että menee katsastuksesta läpi. Kävin pajalla kyselemässä, jos sellaisen saisi käytettynä purkuautosta, mutta eipä ole tehostimesta kuulunut mitään. Pitää siis itse tuokin hommata.
Ongelmana tässä on, minkä tyyppinen tehostin pitäisi hommata. Pajalla kaveri katsoi tyypin, mutta ei sitä minulle tietenkään kertonut. Näin kun kirjotteli paperiin TRW. Lisäksi kaveri mainitsi, että tämä malli on juuri se vikaherkin eli hankalin hommata käytettynä. Kuulemma kahta muuta mallia on hyvin tarjolla purkaamoilla. Nyt tutkiskelin asiaa netistä, niin noita TRW-mallejakin on useampia näköjään.
Osaako joku kertoa, mikä tehostin autossa on? Lisäksi jos jonkun saksalaisen tms halvemman nettipuodin osaisi vinkata, niin olisin erittäin kiitollinen.
Astra G -01 ohjaustehostimen tyyppi hukassa
- Undertaker
- 'Diplomat'

Re: Astra G -01 ohjaustehostimen tyyppi hukassa
Ebay:sta juuri itse tilasin Zafiraan ja tuli alle viikossa.Eskoq kirjoitti:Elikkä auto on Astra G 2.2 (Z22SE) koneella tosiaan, 2001 vuosimallia. Ohjaustehostin sanoi sopimuksen irti tuossa jonkun aikaa sitten ja pitäisi uusi saada, että menee katsastuksesta läpi. Kävin pajalla kyselemässä, jos sellaisen saisi käytettynä purkuautosta, mutta eipä ole tehostimesta kuulunut mitään. Pitää siis itse tuokin hommata.
Ongelmana tässä on, minkä tyyppinen tehostin pitäisi hommata. Pajalla kaveri katsoi tyypin, mutta ei sitä minulle tietenkään kertonut. Näin kun kirjotteli paperiin TRW. Lisäksi kaveri mainitsi, että tämä malli on juuri se vikaherkin eli hankalin hommata käytettynä. Kuulemma kahta muuta mallia on hyvin tarjolla purkaamoilla. Nyt tutkiskelin asiaa netistä, niin noita TRW-mallejakin on useampia näköjään.
Osaako joku kertoa, mikä tehostin autossa on? Lisäksi jos jonkun saksalaisen tms halvemman nettipuodin osaisi vinkata, niin olisin erittäin kiitollinen.
Kiitoksia neuvosta! Tutkailin noita Ebaysta, mutta vähän epäilyttää vieläkin tuo tyyppi.
Konepellin kun aukaisee, niin pumpun säiliö on ainakin tämän kuvan mukainen: http://edna.bces.de/~r106027/ebay/astra ... CF9418.JPG
Voiko tuota säiliön muotoa sekoittaa muihin? Elikkä uskaltaako tuon tilata pelkän säiliön muodon perusteella?
Konepellin kun aukaisee, niin pumpun säiliö on ainakin tämän kuvan mukainen: http://edna.bces.de/~r106027/ebay/astra ... CF9418.JPG
Voiko tuota säiliön muotoa sekoittaa muihin? Elikkä uskaltaako tuon tilata pelkän säiliön muodon perusteella?
Tämä selvisi. Kyseessä oli TRW2 eli toisen sukupolven pumppu. Ekan ja toisen sukupolven erottaa tosta liittimestä. Ekassa on kolmepinninen liitin, mutta siihen menee vaan kaksi johtoa. Toisen sukupolven pumpussa on sitten kaikki kolme johtoa.