Aina kova taistelu puheenaiheesta Opel...
Isi-liiiisinki todellakin kusee! Minä oon sentää niitä aitoja autoharrastajia joiden autosta isi ei oo maksanu penniäkään! Isi ei oo ostanu mulle ikinä mitää ja oon ylpee siitä! Ku synnyin ni heti isi sano: "Poika, minä en tuu antamaan sinulle penniäkään missään vaiheessa ja tässä perheessä ainoa joka koskee äitis tissiin on minä." Pakkoha se oli sit mentävä heti töihi ja alettava raataa pienet kädet rakoilla, et sais ruokaa itelleen ja maksettua vuokran omasta kämpästä. Että ei oo isi-liiiiisinki prosentteja missään minun tavaroissa/omaisuudessa.
Ps. hohhoijjaa..
Ps. hohhoijjaa..
JEEEEEEEEEEEEE!
nimenomaan.On 2003-12-02 18:28, Keme wrote:
Isi-liiiisinki todellakin kusee! Minä oon sentää niitä aitoja autoharrastajia joiden autosta isi ei oo maksanu penniäkään! Isi ei oo ostanu mulle ikinä mitää ja oon ylpee siitä! Ku synnyin ni heti isi sano: "Poika, minä en tuu antamaan sinulle penniäkään missään vaiheessa ja tässä perheessä ainoa joka koskee äitis tissiin on minä." Pakkoha se oli sit mentävä heti töihi ja alettava raataa pienet kädet rakoilla, et sais ruokaa itelleen ja maksettua vuokran omasta kämpästä. Että ei oo isi-liiiiisinki prosentteja missään minun tavaroissa/omaisuudessa.
Ps. hohhoijjaa..
-
Black Diamond
- 'Diplomat'

No en ole isiliisinkiä vastaan millään tavalla.Hyvä,jos jollain on mahdollista ajaa ja elvistellä isin kustantamalla autolla.
Jos kaiken tämän jälkeen on ylpeä itsestään ja saavutuksistaan niin ok mun puolesta.
Henkilökohtaisesti minulle ei ole koskaan kukaan maksanut yhtään autoa,eikä mitään muutakaan.Itse olen autot ja asunnot maksellut.Hyvä niin.
Jos kaiken tämän jälkeen on ylpeä itsestään ja saavutuksistaan niin ok mun puolesta.
Henkilökohtaisesti minulle ei ole koskaan kukaan maksanut yhtään autoa,eikä mitään muutakaan.Itse olen autot ja asunnot maksellut.Hyvä niin.
On 2003-12-02 18:28, Keme wrote:
Ps. hohhoijjaa..
Jah man! RESPECT!
Ja sitte perinteinen ROTFLMAO loppuun...

Yleensä ne jotka haukkuu vanhaa ooppelia esim mantaa, ei tiedä autoista enempää kuin että yhes pleikkaripelissä saa nossit ja turbon. ja sit ku kysyy niiltä että selitä mulle mikä se turbo on? ne sanoo jotain tyyliin "se antaa buustia ja sihisee". Ja nää tyypit yleensä ajaa äitin puntolla tai fiestalla tai sit jos isillä sattuu olemaan jopa corolla.
mikä noihin isinbemareilla ajelioihin tulee, niin ei siinä vikaa oo jos joku pääsee koeajolle sellasella mutta on se noloa jos pitää lesottaa sellasella.
itte oon hankkinu 17 vuotiaana suht uuden moottorikelkan ja 18 vuotiaana ostin calibran ja ei oo isi tai äiti ostelemassa. Se on painettava vaan neljältä aamusin prismaan raatamaan ja vielä käytävä lukiota.
kaikkein koomisinta on kuunnella näitä "vitun dorka älä käy töis äläkä ostele mitään niin on helpompaa" juttuja
mikä noihin isinbemareilla ajelioihin tulee, niin ei siinä vikaa oo jos joku pääsee koeajolle sellasella mutta on se noloa jos pitää lesottaa sellasella.
itte oon hankkinu 17 vuotiaana suht uuden moottorikelkan ja 18 vuotiaana ostin calibran ja ei oo isi tai äiti ostelemassa. Se on painettava vaan neljältä aamusin prismaan raatamaan ja vielä käytävä lukiota.
kaikkein koomisinta on kuunnella näitä "vitun dorka älä käy töis äläkä ostele mitään niin on helpompaa" juttuja
-
SwingTuning
- 'Admiral'

Mun opettaja ajelee vw passat power dieselillä ja aina koulussa haukkuu opeleita ku kaverin kans selaillaan opel-tuninki sivuja. Noh, sitten oli luokan pikkujoulut ja oltiin porukalla baarissa ja yllättäen puheenaiheena oli autot. Kysyin sitte että sanoppa ihan rehellinen mielipide opelista ja vastaus oli:"No ei niissä ooppeleisha mitään vikaa oo... Kyllä niissä etupään osat on aina parempia ku passateissa." 
En tiedä olenko elänyt suojattua elämää ja vieraantunut arjesta, mutta meillä päin (tai niissä piireissä joissa vaikutan) vittuillaan vain henkilöille joiden tiedetään tai oletetaan kestävän vittuilua. Olisin todella huolestunut, jos minulle ei kukaan koskaan yrittäisi jotain pientä kuitintynkää heittää, koska se olisi osoitus siitä etten kestäisi herjaa.
Autoista avautuminen on toki niin syvän henkilökohtaista, että vittuilijat on pakko heti tappaa paljain käsin...
P.s. Joissain isi-liising -kommenteissa paistaa melkoinen katkeruus. Mitä se on keneltäkään pois että jollekin lainataan tai kustannetaan kunnollinen auto? Itse ainakin aion lapsilleni aikanaan antaa mahdollisuuden kunnon autoihin, jos he sellaisia haluavat.
Autoista avautuminen on toki niin syvän henkilökohtaista, että vittuilijat on pakko heti tappaa paljain käsin...
P.s. Joissain isi-liising -kommenteissa paistaa melkoinen katkeruus. Mitä se on keneltäkään pois että jollekin lainataan tai kustannetaan kunnollinen auto? Itse ainakin aion lapsilleni aikanaan antaa mahdollisuuden kunnon autoihin, jos he sellaisia haluavat.
Jos ei muuta vi***lun aihetta keksi niin autoista pystyy aina toiselle tekemään kiusaa. Kovinkaan tarkkaan näitä ei kannata kuunella. Joka autoista löytyy niin hyvää kuin huonoa sanottavaa joten varmasti kyllä pystyy sen asian kääntämään myös toisinpäin. Itse olen saanut kuulla monta kertaa että kun ajan Opelilla, tosin yhtämonta kertaa olen sen kääntänyt haukkujan omaan autoon ja kertonut muutaman ´"totuuden" sanan
www.opel-tuning.org www.wcoastdesign.com
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Opel Astra G 1.6 8V -99 (-99-02)
Opel Astra G Coupe Bertonen 1.8 16V -01 (-02-05)
Volvo C70 T5 Cabriolet -01 (nykyinen menopeli) (-05-??)
Vectra A 1.6 -89 (varakulkine ja mahdollinne projekti)
Toinen parjattu auto on ford. No joka toinen päivä itekki vihaan ooppelia mut joka toinen päivä se on hyvä auto!
Ja joku mainihti opettajista, Amiskessa ollessa meidän mulkku opettajamme (Seppo Nissinen, kävelevä kyrpä) Naureskeli kun kaverin GSi sylkäs tikun kautta öljyt pihalle kun jääty. Seppo sanoi et "tuollasia ne himmelit on ei pysy öljyt sisällä. Kyllä volvossa pysyy!" Seuraavana päivänä oli volvo hallissa pelti pystyssä samasta syystä kun kaverin "himmeli". Ei vaan opettajamme maininnu asiasta muille ku sille jonka laitto asiaa hoitamaan! 
Tosiaan vejät mantalla koulun pihan läpi latikassa ja sanot et tulkaas pojat käkkärillä yhtä nätisti perässä!
Tosiaan vejät mantalla koulun pihan läpi latikassa ja sanot et tulkaas pojat käkkärillä yhtä nätisti perässä!
Astra F
Golf III
HD ratikka
Golf III
HD ratikka
Olen ollut elämässäni tyytyväinen siihen, että olen joutunut itse ansaitsemaan rahat haluamiini laitteisiin (autot, stereot, jne), eikä niitä ole minulle vanhempien toimesta tuotu valmiilla tarjottimella. Liikuntaharrastukset ja vastaavat minulle on kyllä maksettu, joten ei nyt sentään ole täytynyt kaikkea itse maksaa.
Mielestäni on järkevää opettaa lapset ansaitsemaan itse rahansa, jos aikoo välttyä siltä, että 30v "lapset" tulevat edelleen pyytämään rahaa tai uutta autoa, kun omat rahat eivät riitä. Tapansa kasvattaa kullakin, mutta itse en aio ostaa omille tuleville/mahdollisille lapsilleni autoja, vaikka siihen taloudellisesti olisikin mahdollisuus. Mielestäni ihmiset pitää opettaa nuoresta asti tekemään töitä haluamiensa asioiden eteen, ettei oikea elämä tulisi niin kovana järkytyksenä sitten kun muuttaa pois kotoa. No onneksi valtio kuitenkin maksaa niillekin jonkin näköistä korvausta, jotka eivät ole työntekoon tottuneet, eivätkä halua töihin mennäkään. Tässä oli taas paljon kärjistystä ja yleistystä mukana, joten ei herneitä nenään. Mielipiteensä kullakin...
En siis ole katkera, kyse on enemmänkin periaatteesta.
Mielestäni on järkevää opettaa lapset ansaitsemaan itse rahansa, jos aikoo välttyä siltä, että 30v "lapset" tulevat edelleen pyytämään rahaa tai uutta autoa, kun omat rahat eivät riitä. Tapansa kasvattaa kullakin, mutta itse en aio ostaa omille tuleville/mahdollisille lapsilleni autoja, vaikka siihen taloudellisesti olisikin mahdollisuus. Mielestäni ihmiset pitää opettaa nuoresta asti tekemään töitä haluamiensa asioiden eteen, ettei oikea elämä tulisi niin kovana järkytyksenä sitten kun muuttaa pois kotoa. No onneksi valtio kuitenkin maksaa niillekin jonkin näköistä korvausta, jotka eivät ole työntekoon tottuneet, eivätkä halua töihin mennäkään. Tässä oli taas paljon kärjistystä ja yleistystä mukana, joten ei herneitä nenään. Mielipiteensä kullakin...
En siis ole katkera, kyse on enemmänkin periaatteesta.
tosta isiliisingistä. Itse aijon sitten joskus kun lapsi on siinä iässä (riippuen tiesti tuleeko lasta,hope so) ostaa hänelle auton joka tällä hetkellä vastaisi esim 88-90 kadett,corolla,vectra eli noin 1000-2000 euron auton,en uutta vaikka olisi mahdollisuus. oon nähny liian monta tyyppiä jotka ylpistyy siitä ku rikas isi ostaa mulle uuden type r:n (esimerkkinä vaan Type-R on hieno auto) ja sitten minä jeesustelen ja elvistelen sillä koko kaupungille. Ja toisekseen vähemmän se sattuu isin lompakkoon ku karauttaa katajaan 15 vuotiaan auton ku 15 päivää vanhan auton!
itelle ei isä autoo ostanu..polttimot se siihen makso. Äiti on joskus ostanu bensaa vitosella tai kympillä. Eli periaatteessa Isi leasing sucks.
Astra F
Golf III
HD ratikka
Golf III
HD ratikka