Oulun alue joka kk. eka sunnuntai NESTE OULUNTULLI KLO:18
mulle periaatteessa kyllä passaa molemmat mutta tuota onko jollaki tota lauantainta vastaan jotaki???
mie voisin yrittää huomenna soittaa ja kysellä onko kumpaakaan päivään mahdollista saada ajoa sinne kartinkiin, jos ei saa ni sithän se on lähes sama.
mut huomenna päätetään vaihetaanko ni saahaan pistää sähköpostia kaikille niinku viimeksikin ni saadaan ees jonnin verran osallistujia..
niksu eiks sä voi siirtää niitä töitä sen verran, kamoon sentään miitti ni kyllä sitä ny sen verran pomoki joustaa...
<font size=-1>[ This Message was edited by: veksu on 2003-12-02 21:29 ]</font>
mie voisin yrittää huomenna soittaa ja kysellä onko kumpaakaan päivään mahdollista saada ajoa sinne kartinkiin, jos ei saa ni sithän se on lähes sama.
mut huomenna päätetään vaihetaanko ni saahaan pistää sähköpostia kaikille niinku viimeksikin ni saadaan ees jonnin verran osallistujia..
niksu eiks sä voi siirtää niitä töitä sen verran, kamoon sentään miitti ni kyllä sitä ny sen verran pomoki joustaa...
Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...<font size=-1>[ This Message was edited by: veksu on 2003-12-02 21:29 ]</font>
no mulle on ihan sama henk.koht. et kumpana päivänä se pidetään mut ajattelin vain niitä jotka harvemmin seuraa tätä foorumia ni tympeä jos sattuu tuleen vaikka vääränä päivänä tai jotain mut jos joku pistää niitä maileja ni sillähän asia selviää ja viidakko rumpu soimaan ni eiköhän me saaha kaikki halukkaat paikalle...
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
noniin soittelin karting centeriin, niin nyt oli lauantaina varattu 12.00-13.30 ja 15.00-18.30
ja kyselin siksi tuota lauantaita kun oli paineita siirtää sinne se miitti..
että jos ei varauksia tule niin päästäisiin ajamaan 18.30 jälkeen.
mutta tämä on sillä varauksella että jos tulee varauksia niille niin sitten ei päästä ajamaan. Varausta en viitsi tehdä kun se maksaa sitten 275 euroo vähintään...
mutta näin
eli pidetään lauantaina miitti ja kokoonnutaan haapalehdon shellille vaikka 17.30 alkaen ja jos päästään ni mennään sitten ajamaan noin 18.30.
postia lähetetty suurinpiirtein kaikille, jos joku ei sanut niin ilmottaa vaikka mulle nii osaan lisätä sit vaikka listaan jos ei muten ni tulevaisuuden varalle...
<font size=-1>[ This Message was edited by: veksu on 2003-12-05 09:55 ]</font>
ja kyselin siksi tuota lauantaita kun oli paineita siirtää sinne se miitti..
että jos ei varauksia tule niin päästäisiin ajamaan 18.30 jälkeen.
mutta tämä on sillä varauksella että jos tulee varauksia niille niin sitten ei päästä ajamaan. Varausta en viitsi tehdä kun se maksaa sitten 275 euroo vähintään...
mutta näin
eli pidetään lauantaina miitti ja kokoonnutaan haapalehdon shellille vaikka 17.30 alkaen ja jos päästään ni mennään sitten ajamaan noin 18.30.
postia lähetetty suurinpiirtein kaikille, jos joku ei sanut niin ilmottaa vaikka mulle nii osaan lisätä sit vaikka listaan jos ei muten ni tulevaisuuden varalle...
<font size=-1>[ This Message was edited by: veksu on 2003-12-05 09:55 ]</font>
ja voitas samalla ku juodaankahvia ni suunitella jos alettas pitään näitä sit vaikka joka kolmas kuukausi esim... ni ei aina tarvis pohtia kuukautta millon passais kaikille..
nii mä alotin 28.10 klo 12.15 että millos pidettäs taas miittiä
eihän se oon ku 1,5 kk siitä ku alotettiin ni siihne ku saatiin miitti...
<font size=-1>[ This Message was edited by: veksu on 2003-12-04 11:43 ]</font>
nii mä alotin 28.10 klo 12.15 että millos pidettäs taas miittiä
eihän se oon ku 1,5 kk siitä ku alotettiin ni siihne ku saatiin miitti...
Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...<font size=-1>[ This Message was edited by: veksu on 2003-12-04 11:43 ]</font>