Minä Olen samaa mieltäzaptori kirjoitti:krominen maskin ympärys voisi käydä paremmin tuon punaisen tilalle
Nahkapenkeistä ja takasähkölaseista iso
Kiitos
Sekä edessä ei ole ollut sähkölasi

Minä Olen samaa mieltäzaptori kirjoitti:krominen maskin ympärys voisi käydä paremmin tuon punaisen tilalle
Nahkapenkeistä ja takasähkölaseista iso

Kiitos sullejuzze kirjoitti:Nahkapenkit saa täältäkinMuukin somistelu on sitten maku asia..

KiitosLk_nc91 kirjoitti:Alkaa näyttää jo melko vetävältä! Omaa silmää miellyttää tuo maltillisuus projektissasi. Hyvän näkönen kiesi!

+1Anzah kirjoitti:Uskomaton ero tossa maalipinnan kiillossa, kun vertaa ensimmäisiin kuviin.
Ilmeisesti ihan konemyllytys?

Kiitos sullejarkkis kirjoitti:Nahkapenkit ja varusteet muutenkin tuntuis olevan yllättävänki hyvät ja niistä isoa plussaa.

KylläAnzah kirjoitti:Uskomaton ero tossa maalipinnan kiillossa, kun vertaa ensimmäisiin kuviin.
Ilmeisesti ihan konemyllytys?

Kiitos sulleirYobYetaMis kirjoitti:+1Anzah kirjoitti:Uskomaton ero tossa maalipinnan kiillossa, kun vertaa ensimmäisiin kuviin.
Ilmeisesti ihan konemyllytys?![]()
Oman silmiin ois parempi ilman niitä tarroja ja 'tyylisempi' tuning valot varmasti löytyy jos niitä tahdot. Mut, sun autosi ja itse tiedät mitä haluat.
Jatkuu vaan, mielinkintoinen katsoa mitä tulee seuravaks laitettuEhkä kroomi osat löytyy jo tarpeeks?
Nahkat penkit ja 4x sähköiset ikkunat -

apache kirjoitti:Oletko sä ihan tosissasi tämän tuunaamisen kanssa?