^^ joo, luin kyllä Onko sulla ne ajovalojen pessurit??
Kyllä pikkusen harmittaa kun olen maininnut pitkään jo että se oli haussa, ei kukaan sanonut mitään että olis täällä jossain
No, ei se mitään enää Saanut hienoa tarjous uuden puskurin maalauksesta ja nykyinen 'myyty' jo
Meillä molemmilla saatiin mitä haluamme
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Juuri niin. Minä maalaan itse oman puskurin työpaikan hallissa, samalla vähän autoakin . Siinä ei ole pesureita, teen ne omegan tuulilasin pesurin suuttimista, taitaa samat olla vectrassakin.
Tänään tuli sisätiloissa pesty, imurointi ja Autoglym nahkahoitoaine laitettu. Kuvia tuli myöhään, unohdin ennen kuin luin toisen thread +)
No, yö kuvia kun kohta on talvi hehe...
Ja pian pitäs varmasti maalata ne jarrusatulat uudestaan, oisko hyvä jos idea maalata samalla värillä kun ne plenomit?
Formulatietäjä 2014
Miksi puskuriin pitäs laittaa omegan pesurit? ne tuulilasinpesurit siinä viel menettelee mut omegan valonpesurit on niin kauheen näköset kävyt että ihan mitä tahansa muuta sinne
Voi paska, Syysloma niin myöhään täällä P.Karjalassa eli joskus 6-13/10 se lähtee tulemaan!!?? No, pääasia että on tulossa.. Toiset, paremassa kunnossa sumuvaloja löytyykin, toki ei ostannut vielä, mut varattu
Niin, ja minun pitäisi laittaa loput imusarja paikalleen ennen syysparty!! Harmi että puskuri ei tuu ennen
Formulatietäjä 2014
irYobYetaMis kirjoitti:Voi paska, Syysloma niin myöhään täällä P.Karjalassa eli joskus 6-13/10 se lähtee tulemaan!!?? No, pääasia että on tulossa.. Toiset, paremassa kunnossa sumuvaloja löytyykin, toki ei ostannut vielä, mut varattu
Niin, ja minun pitäisi laittaa loput imusarja paikalleen ennen syysparty!! Harmi että puskuri ei tuu ennen
Viimeviikonloppun Helsinki reissun jälkeen, oli GET vähän likainen ja pakko pesta. Käytin Maguiarsin Ultimate Wash & Wax ja Ultimate Quik Detailer™
Mietin samana, oisko aika heittaa ne valoluomet roskiin? En tiedä, toki tuningki auto tulee parempi näköinen ilman Oli jo autossa kiinni kun ostin, ja on tuttu näköisiä nyt lol.
Formulatietäjä 2014