No niin hyvältähän tuo näyttää. Kyllä mun mielestä tuo etulippa ihan hyvin tuossa menee ja on ainakin vähän erilainen.
Mutta samaa mieltä mäkin oon että nuo helmat kaipaavat nyt jotakin. Etu- ja takapää kun ovat noin muhkeat, niin vähän luihulta näyttää keskeltä.
Mut muuten ihan nätti ja hienot on vanteetkin
Kiitoksia kommenteista. Hyvät vinkit olisivat tarpeen, en keksi että mitä minä noille sivuhelmoille tekisin, jos alkuperäiset laitan niin ei kummene tuosta mihinkään. No lähiaikoina taakse tulee alkuperäiset kuraläpät jolloin helmaa pitää leikata, katotaan miten se vaikuttaa.
Opel Insignia Sports Tourer vm 2018
Ex Opel Insignia Sports Tourer vm 2010
Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
Mökkitie, kanto, etulippa halki, ##%€&€#!! Maanantaina tapahtuu, roiskeläpät korin vääriin ja pakoputken jatkeiden asennus, ei ole takaosa niin ujon näköinen.
Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
kimmopa1 kirjoitti:Mökkitie, kanto, etulippa halki, ##%€&€#!! Maanantaina tapahtuu, roiskeläpät korin vääriin ja pakoputken jatkeiden asennus, ei ole takaosa niin ujon näköinen.
Kesälomareissu heitettiin pieksämäelle niin mökkitiellä napsahti lambdan johto poikki. Sen jälkeen ruuvailinkin pari senttiä alustaa ylöspäin. -60mm oli vähän liikaa onneks on vakio etulippa niin se joustaa!
Auto pajalla, takasin saan ke, latailen kuvia muodonmuutoksesta.
nyt kun ulkopuolta on muuteltu niin konehuoneeseen pitäisi saada lisää hevosia. Aikanaan haaveilin BSR:n ohjelmasta, mutta mieli on muuttunut ja voisin tilata Eds Ipf:n, vai mitä mieltä olette?
Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998
on kyllä hieman hassun näköinen ko nuin massiiviset lirpakkeet roikkuu puskureissa ja orkkis helmat revi lervakkeet mäkeen ja panosta alustaan sillä se kori lasketaan tonttiin eikä tuommosilla lärpyköillä. puskurit viistää maata mutta kaaren ja rattaan väliin mahtuu pää. no itsellehän näitä tehdään joten ei millään pahalla
ascona gt kirjoitti:on kyllä hieman hassun näköinen ko nuin massiiviset lirpakkeet roikkuu puskureissa ja orkkis helmat revi lervakkeet mäkeen ja panosta alustaan sillä se kori lasketaan tonttiin eikä tuommosilla lärpyköillä. puskurit viistää maata mutta kaaren ja rattaan väliin mahtuu pää. no itsellehän näitä tehdään joten ei millään pahalla
Juuri näin, itselle näitä tehdään. Kritiikkiähän tästä on tullut pääasiassa, luulen että lähinnä siksi kun tämä ei ole niinkuin muitten muutokset, eli opc sarjaa tai peruslärpäkkeet korin väriin, mut en mä siitä herneitä ota. Sivuhelmat ei ole orkkikset, ne on vaihdettu. Jotku -40mm jouset olen ajatellut vaihtaa.
Ex Opel Vectra vm 2006
Ex Opel Vectra vm 1998