Itseänikin kiinnostaisi hankkia kyseiset jouset A mallin Vectraan. Onko kukaan mitannut lokasuojan reunan ja vanteen keskiön välistä mittaa näillä jousilla? Olisi kiva tietää todellinen madallus ennenkuin ostaa. Mitä mieltä olette toimiiko tällaiset madallusjouset alkuperäisillä iskunvaimentimilla?
Se on ehkä sen firman ainoa miinus... Tietysti poikkeus voi olla, jos osa ei todellakaan käy vaikka luettelo niin sanoisikin, eikä muuta vaihtoehtoista osaa ole valikoimassa.
Vaikka oonkin siellä töissä, otan kuitenkin mahdollisen hyvityskuitin vastaan, sillä tiedän, että joko minä tai kaverini tulevat vielä osia tarvitsemaan.
Mulla on noi lesjöforsin -35mm madallussarja.
Jos en paljoa väärin muista niin edessä lokarin reunaan oli 320mm ja takana 340mm.
Hyvin on jouset toiminu paitsi iskarit pitäis vaihtaa. Aika halvalla saat sarjan ku itte maksoin 175€. Laita KYB:n iskarit niin ei oo ainakaan löysät.
Menee hyvin 16" vanteet 215/50 renkailla ET 38. Ei hinkaa eikä mitään. Suosittelen.
Kiitoksia erittäin valaisevista vinkeistä. Madaltaminen tulee näillä näkymin ajankohtaisemmaksi keväämmällä.
Tuosta Motonetistä sen verran, että itse myös siellä töissä olleena tiedän, että käytäntö on se, että rahoja ei palauteta JOS ostamasi tuote on ollut oikea. Mikäli ostaisin nyt nuo madallusjouset juurikin A-mallin vectraan ja kävisi ilmi, että eihän niitä saa sovitettua sinne millään lailla(näin voi käydä jos tuotenumeron koodaaja on tehnyt virheen hyllyttäessään paketteja esim. ovatkin mazdan osat) niin tottakai voin vaatia rahojani takaisin, sillä virheen vastuu on ollut liikkeessä eikä minussa.
Itsekkin tuli arvottua aikoinaan että minkähän alustan sitä laittais ascoon, mutta päädyin kaikkien ehdokkaiden joukosta ostamaan spax:t ja tyytyväinen oon ollu niihin ja eikä ne mitkään halvat olleet, 1300mk maksoivat aikoinaan pelkät -40mm jouset. Joka tapauksessa itsellä seuraavana vois olla kw:n säädettävät etutolpat.
Se on vähän mistä tykkää ja on valmis maksaan siitä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: JJ on 2003-12-03 15:03 ]</font>