MOI!
Onko tietoa voiko tuon kytkeä pois päältä eli valo ei loista mittaristossa eikä hälyääntä kuulu jos turvavyö on irti ajossa???
Meinaan mulla ei noita tapahdu ajossa kun turvavyö on auki??
Ei se mitään haittaa mut huomasin vaan semosen tänään ja mietin että onko vikaa 2008 vectrassa??
:-)Mad
Opel vectra c turvavyön hälyvalo???
Opel vectra c turvavyön hälyvalo???
Opel Vectra C 1.8 Wagon, 2008.
Re: Opel vectra c turvavyön hälyvalo???
meillä 2003 vuoden veccu ja en tiiä onko siinä ees olemassa mutta ei oo tuota hälytysääntä. ainoostaan merkkivalo loistaa mittaristossa.
Tuosta valosta / äänestä pääsee eroon kun pistää vyön kiinni. samalla säästyy ihmishenkiä
Tuosta valosta / äänestä pääsee eroon kun pistää vyön kiinni. samalla säästyy ihmishenkiä
Ihan ensimmäisissä C-Vectroissa on turvavyövalo, mutta myöhemmistä malleista jätetty pois.
Ei ei mitään vikaa, vaikka valo ei pala vyön ollessa irti.
OK ja tässähän se vastaus sitte tuli.
Aattelin vaan että jos se oli koodattu pois käytöstä, itse kun haluaisin sen olevan käytössä mutta ei näköjään kuulu vakiovarusteisiin eikä ääni myöskään:-)
Aattelin vaan että jos se oli koodattu pois käytöstä, itse kun haluaisin sen olevan käytössä mutta ei näköjään kuulu vakiovarusteisiin eikä ääni myöskään:-)
ascona_c kirjoitti:Ihan ensimmäisissä C-Vectroissa on turvavyövalo, mutta myöhemmistä malleista jätetty pois.
Opel Vectra C 1.8 Wagon, 2008.