A-Vectran vesiletkun..
A-Vectran vesiletkun..
Ongelma, itsellä on A-Vectra vm -94, 2,0 L koneella ja huomasin, että siellä moottorin takana oleva vesi MUOVILETKU Tihkuttaa jäähdytysnestettä
Mikähän on tarkalleen tämän osan oikea nimi, se on kumiletkujen välissä ja siitä lähtee 3 pienempää kiertoletkua myös, ja on siis kovamuovia!
Vaihtaahan se pitää, ennen kuin lähtee pitemmälle ajeleen ,muttako tietäs vain minkä osais ostaa liikkeestä!
Mikähän on tarkalleen tämän osan oikea nimi, se on kumiletkujen välissä ja siitä lähtee 3 pienempää kiertoletkua myös, ja on siis kovamuovia!
Vaihtaahan se pitää, ennen kuin lähtee pitemmälle ajeleen ,muttako tietäs vain minkä osais ostaa liikkeestä!
Re: A-Vectran vesiletkun..
Se kovamuovinen on joku jakoblokki tjsp.
Ja sitä ei sitten saa muualta kuin Opelilta. Tai esim. AutomuoviKemilta. Tällänen muistikuva mulla on...
Ja sitä ei sitten saa muualta kuin Opelilta. Tai esim. AutomuoviKemilta. Tällänen muistikuva mulla on...
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Mulla on sellainen muistikuva, että ei edes uutena enää saa?
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Joo se on tosiaan muovinen ja siitä lähtee näitä pienempiä kumiletkuja,
Onkohan tuo kalliskin, kun/jos on näin spesiaali osa
Onkohan tuo kalliskin, kun/jos on näin spesiaali osa
Eli purkaamoilta tai foorumin Rompetorilta sitten saattais löytyä.TJT kirjoitti:Mulla on sellainen muistikuva, että ei edes uutena enää saa?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Jess!
En ollut ainoa... Tänään vaihdoin sen uuteen kun alkoi tihkutus muuttua suihkuksi ja mukana joutu pitään vesitonkkaa.
Ja saa AutoMuovilta.
Tilasin sen puhelimitse ja hoksasivat heti kun sanoin että muoviputki moottorin takana. Osa numerot 1336062 ja GM 90322216. Hintaa oli 40€.
Vähän perse homma vaihtaa mutta onnistuu ilman että irrottaa imusarjaa.
En ollut ainoa... Tänään vaihdoin sen uuteen kun alkoi tihkutus muuttua suihkuksi ja mukana joutu pitään vesitonkkaa.
Ja saa AutoMuovilta.
Tilasin sen puhelimitse ja hoksasivat heti kun sanoin että muoviputki moottorin takana. Osa numerot 1336062 ja GM 90322216. Hintaa oli 40€.
der OPelVEctra -Technic, die begeistert.
Opve kirjoitti:Jess!
Ja saa AutoMuovilta.
Tilasin sen puhelimitse ja hoksasivat heti kun sanoin että muoviputki moottorin takana. Osa numero 1336062 ja GM 90322216. Hintaa oli 40€.
Kiitoksia, hyvä, että on saatavissa uutenakin vielä, tuo osanumero käy tieten sitten kaikkiin uudempiin opelin malleihin, pitää ens viikolla asiaa selvittää!
saahan tuota kyseistä osaa sit ulkomailta esim. kiillotettuna. 
Kadett D Caravan 16V
Vectra Turbo 4x4
Vectra Turbo 4x4
oliskohan ollu pirkanmaan osashopin listalla nimellä "vesitukki" ja hinta jotain vajaa 30€. B- vectrassa joutu ottaan imusarjan irti. Itellä oli pieni hiushalkeama vasta jonka liimasin tukkoon.
Joo Automuovissa 45 e Tämä muovipalikka, no pitää sieltä ottaa ja vaihtaa sitten se!
Viikossa nousi hinta vitosella.jop kirjoitti:Joo Automuovissa 45 e Tämä muovipalikka, no pitää sieltä ottaa ja vaihtaa sitten se!
[quote="Opve"][quote="jop"]Joo Automuovissa 45 e Tämä muovipalikka, no pitää sieltä ottaa ja vaihtaa sitten se![/quote]
Viikossa nousi hinta vitosella. :bonk: Vissiin haluttu osa, kun tilatessani joku oli kuulemma hetkeä aiemmin kysellyt samaa putkea...[/quote]
Joo kestikö kauan odotella posti pakettina, itse jo maanantaina Tilasin ja äijä vakuutti eilen, että on jo matkassa, pitää huomenna
soittaa ja puhua SUOMEA,jollei jotain viestiä ala näkymään sittenkin!
Viikossa nousi hinta vitosella. :bonk: Vissiin haluttu osa, kun tilatessani joku oli kuulemma hetkeä aiemmin kysellyt samaa putkea...[/quote]
Joo kestikö kauan odotella posti pakettina, itse jo maanantaina Tilasin ja äijä vakuutti eilen, että on jo matkassa, pitää huomenna
soittaa ja puhua SUOMEA,jollei jotain viestiä ala näkymään sittenkin!
Ei kestänyt kauan vaikka putkea ei ollut hyllyssä ollutkaan. Ne tilas sen ensin jostain ja sit se lähetettiin postissa mulle. Olisko korkeintaan viikon kestäny...