Kiitokset vastanneille
Vectra b2 vaiheloota
Vectra b2 vaiheloota
Hei toverit! Kysymäni pitää että mikä on tuommosessa -00 b2 2.0dti ssä vaihdelaatikko? Onko se f18? En löytänyt haulla mittää ja muutenkaan 
Kiitokset vastanneille
Kiitokset vastanneille
- Opel Vectra C2 STW OPC-line 150hp 1.9CDTI -08
- AkseliTakaveto
- 'Senator'

Re: Vectra b2 vaiheloota
Jos pakki on vasemmalla ylhäällä, F18. Jos oikealla alhaalla, F23.
Kiitokset näin nopealle vastaukselle
Joo ku aikomus olis vaihtaa tuo bensa automaatti Vectra takas dieseliin ku tää diesel ei oo mun juttu
Minun mielestä bensalla pestään pensselit ja dieselillä woimaa

Joo ku aikomus olis vaihtaa tuo bensa automaatti Vectra takas dieseliin ku tää diesel ei oo mun juttu
Minun mielestä bensalla pestään pensselit ja dieselillä woimaa
Kele, kirjoitus virhe
siis diesel ON mun juttu
Mutta kuinka paljon löylyä nuo vaihelootat oikein kestää?
- AkseliTakaveto
- 'Senator'

Uskoisin että ihan riittävästi. Mulla vectrassa F18, lievästi viritetty, ajettu 440 tkm ja annettu sikaa runsaasti -> ei oireile vielä mitenkään. Zafirassa on F23, viriohjelma ecussa ja välijäähy lisätty, kilometrejä 417 tkm. Reilu tuhat kiloista asuntovaunua vedetty Suomen teillä useampi kesä, tänä kesänä 2000km -> ei näy tai kuulu missään. En tiedä vectrassa mut ainakin zafiroissa on 2.2 litrasen koneen perässä F28 -loota joka on puolestaan F23 pykälää järeämpi. Sen sopivuudesta 2 -litraseen mottiin ei tietoa ja taitaapa olla jo hätävarjelun liioittelua.-Antsa kirjoitti:Kele, kirjoitus virhesiis diesel ON mun juttu
![]()
joo ku mullaha oli tuossa edellisessä 420tkm ajetussa dieselissä tuntu/kuulu kolahus ku lähin talvella -25 asteen pakkasella sievästi liikkelle 2h roikkalämmityksen jälkeen niin ääni tuli siitä ku tasauspyörästön hammasrattaista oli lohkeillu vähä palasiaAkseliTakaveto kirjoitti:Uskoisin että ihan riittävästi. Mulla vectrassa F18, lievästi viritetty, ajettu 440 tkm ja annettu sikaa runsaasti -> ei oireile vielä mitenkään. Zafirassa on F23, viriohjelma ecussa ja välijäähy lisätty, kilometrejä 417 tkm. Reilu tuhat kiloista asuntovaunua vedetty Suomen teillä useampi kesä, tänä kesänä 2000km -> ei näy tai kuulu missään. En tiedä vectrassa mut ainakin zafiroissa on 2.2 litrasen koneen perässä F28 -loota joka on puolestaan F23 pykälää järeämpi. Sen sopivuudesta 2 -litraseen mottiin ei tietoa ja taitaapa olla jo hätävarjelun liioittelua.-Antsa kirjoitti:Kele, kirjoitus virhesiis diesel ON mun juttu
![]()
ja tuossa oli sillo f18 loota