Astra kytkinremppa olisi käsillä ja mietin tässä että tarvitsenko vielä lisää osia. Minulla on nyt;
- vauthtipyörä
- kytkinpaketti
- kytkimen työsylinteri
Kampiakselin stefa varmaan kannattaa vaihtaa samalla? Tarvitseeko esim vauhtipyörän pultit vaihtaa? Kannattaako muita osia vaihtaa samalla kertaa?
Miten iso operaatio on näissä tuo laatikon irrotus? Kannattaako itse tehdä vai viedä suosiolla jonnekkin pajalle?
Mitä osia tarvitsee CDTi Astran kytkinremppaan?
Re: Mitä osia tarvitsee CDTi Astran kytkinremppaan?
Onko laatikkona 6-vaihteinen manuaali?
Semmoiseen kannattaa varautua. Kun irroitat vaihteensiirto vipuja niin niiden sokkalevyjen kanssa varovasti, vaikka ovatkin piruntiukassa.
Itselleni ei tule mieleen muita kohteita mihin osia tarvitsisit. Tietysti joudut kytkimen ilmaamaan, jarrunestettä siis lisäksi.
Itse olen homman hoitanut uusilla V-P pulteilla, mutta en osaa vanhoista sanoa. Kai nekin, kunhan laittaa kierrelukitetta. Kampuranstefaa ei ole vaihdeltu, ellei ole vuotanut.
Itse homma, laatikon irrottaminen tulee olemaan pirullinen homma ilman nosturia ja kunnollisia työkaluja. Olikohan tämä se homma ku joutuu etukelkan irroittamaan, konetta kallistamaan, että laatikon saisi alas. Viisaimmat korjatkaa, jos puhun lööperiä!
Semmoiseen kannattaa varautua. Kun irroitat vaihteensiirto vipuja niin niiden sokkalevyjen kanssa varovasti, vaikka ovatkin piruntiukassa.
Itselleni ei tule mieleen muita kohteita mihin osia tarvitsisit. Tietysti joudut kytkimen ilmaamaan, jarrunestettä siis lisäksi.
Itse olen homman hoitanut uusilla V-P pulteilla, mutta en osaa vanhoista sanoa. Kai nekin, kunhan laittaa kierrelukitetta. Kampuranstefaa ei ole vaihdeltu, ellei ole vuotanut.
Itse homma, laatikon irrottaminen tulee olemaan pirullinen homma ilman nosturia ja kunnollisia työkaluja. Olikohan tämä se homma ku joutuu etukelkan irroittamaan, konetta kallistamaan, että laatikon saisi alas. Viisaimmat korjatkaa, jos puhun lööperiä!
-92 Omega A C20NE, käyttis
-90 Omega A 3000 30NE, keskeneräinen käyttis
-85 Manta 20E, projekti
Opelit
Cih R6 = Iso syrän
-90 Omega A 3000 30NE, keskeneräinen käyttis
-85 Manta 20E, projekti
Opelit
Cih R6 = Iso syrän