zafira a 2.2 16v
zafira a 2.2 16v
tuollainen otsikon mukainen zafira tuli eilen hommatua talouteen,perkuleen tilava peli kyllä on! ja konekkin on mukava,vääntää kivasti eikä tarvitse jalkoihin jäädä.
kansiremontti oli tehty 30tkm sitten joten kuvittelen turvallisia kilometrejä eteenpäin? nyt täytyisi ruveta koriltaan tekemään mieleiseksi,alusta oli jo ostettaessa kiinni mikä lie kiinteä setti kaaresta napaan 350mm oli otteessa merkintä ja pienet tummennukset valmiina takalasi ja takasivulaseissa,ajattelin viel etulasit vetää samalla.
mites nuo kattokaiteet? paha homma ottaa pois? voisi olla ett- tekee paremman näköiseksi koppaa? entäs helmat,lippaa eteen ym,ym mitä löytyy kun ei näitä opeleita hirveesti ole käytössä ollut?
kuinkas vika herkkä tämä 2.2 on? niveliä vissiin paukkuu edestä aika usein?
päivitellän tänne kuhan saan kuvia otettua ja hommanlähtemään eteenpäin
kansiremontti oli tehty 30tkm sitten joten kuvittelen turvallisia kilometrejä eteenpäin? nyt täytyisi ruveta koriltaan tekemään mieleiseksi,alusta oli jo ostettaessa kiinni mikä lie kiinteä setti kaaresta napaan 350mm oli otteessa merkintä ja pienet tummennukset valmiina takalasi ja takasivulaseissa,ajattelin viel etulasit vetää samalla.
mites nuo kattokaiteet? paha homma ottaa pois? voisi olla ett- tekee paremman näköiseksi koppaa? entäs helmat,lippaa eteen ym,ym mitä löytyy kun ei näitä opeleita hirveesti ole käytössä ollut?
kuinkas vika herkkä tämä 2.2 on? niveliä vissiin paukkuu edestä aika usein?
päivitellän tänne kuhan saan kuvia otettua ja hommanlähtemään eteenpäin
Re: zafira a 2.2 16v
Tuosta tilavasta autosta voidaan olla eri mieltä
(mulla on kyllä kaikki 7 paikkaa käytössä, niin ei tavaratilaa ole oikeastaan ollenkaan).
ja tuosta:http://www.tuning-gt.com/fi_fi/opel/zafira-a?vmcchk=1
Niitä kuvia tosiaan voit laittaa näytille
Omalla olen ajanut nyt 36 tkm (161 tkm on yhteensä) ja hyvin pelannut(tosin eri kone)kansiremontti oli tehty 30tkm sitten joten kuvittelen turvallisia kilometrejä eteenpäin?
Omassa ei ole kaiteita (on ollut ehkä uudesta asti näin) ja minun mielestä paremman näköinen ilman kaiteita.mites nuo kattokaiteet? paha homma ottaa pois? voisi olla ett- tekee paremman näköiseksi koppaa?
Omasta ei oman käytön aikana ole mennyt yhtään niveltä ja aiemmista en tiedä onko niitä paljoa mennyt.niveliä vissiin paukkuu edestä aika usein?
Tuosta löytyy jotain malleja:http://www.irmscher.de/uk/entäs helmat,lippaa eteen ym,ym mitä löytyy kun ei näitä opeleita hirveesti ole käytössä ollut?
ja tuosta:http://www.tuning-gt.com/fi_fi/opel/zafira-a?vmcchk=1
Niitä kuvia tosiaan voit laittaa näytille
tänks... lueskelin tuosta että jakopäässä on ollu ongelmia toivotaan ettei esiinny hyvin ainakin käyntii lähtee eikä mtn ylimääräisiä meteleitä kuulu.. juu täytyypi tänään yrittää ennen pimeetä ottaa kuvia
ja kiitos nuista linkeistä täytee etsiskellä ja laittaa tilaukseen tavaraa mitä tarvii.
etulasit nyt eka homma tummentaa ja laittaa 9" näytöt lapsille takaisin kiinni, ainut että ne on sen verran isot ettei zafiran niskatukiin kyllä saa upotettua niin täytyy omilla "pusseilla" kiinnittää nihin :/
mutta löytyykö jostain siihen ihan perushelmat tyyliin opc mallin tai vastaavat että saa kylkilinjaa hiukan matalemmaksi. kun en säädettävää alustaa viitsi vielä ostaa kun tuo tuntuu toimivan hyvin nyt. myöhemmin ensi kesänä jos 17" kun tuohon alle lyö niin näyttää maasturilta siinä vaiheessa on aika ostaa säädettävä ja ruuvata auto alas.
takana lukee jo joku ismcher tai jtn.. mitä lie tarkottaa
etulasit nyt eka homma tummentaa ja laittaa 9" näytöt lapsille takaisin kiinni, ainut että ne on sen verran isot ettei zafiran niskatukiin kyllä saa upotettua niin täytyy omilla "pusseilla" kiinnittää nihin :/
mutta löytyykö jostain siihen ihan perushelmat tyyliin opc mallin tai vastaavat että saa kylkilinjaa hiukan matalemmaksi. kun en säädettävää alustaa viitsi vielä ostaa kun tuo tuntuu toimivan hyvin nyt. myöhemmin ensi kesänä jos 17" kun tuohon alle lyö niin näyttää maasturilta siinä vaiheessa on aika ostaa säädettävä ja ruuvata auto alas.
takana lukee jo joku ismcher tai jtn.. mitä lie tarkottaa
niin ja RADIO! se on vaihdettava jos en keinoa löydä?! prkl kun ei niin ei saa kulumaan yhtään radio kanavaa ilman suhinaa ja että lähtisi etsimään itse uutta kanavaa . ei siis löydä kanavia ja sit kun itse haet kanavan sinne niin se ei kuulu kuin 1min ja pätkii ja rätisee
Kattokaiteet on kiinni kolmella mutterilla per puoli, kattoverhoilua raottamalla saa irti. Kattolistoihin jää neliön malliset reiät ja listat on jotain silumiinia.
Reiättömät listat oli poskettoman hintaset kun kyselin niitä automuovilta, hinta johtuu ilmeisesti siitä että reiättömiä listoja vain opc malleissa.
Reiättömät listat oli poskettoman hintaset kun kyselin niitä automuovilta, hinta johtuu ilmeisesti siitä että reiättömiä listoja vain opc malleissa.
ahaa sitten saa jäädä kaiteet kiinni jos sinne ei jotain lätkiä saa reikien tilalle, täytyypä kattoo mitä keksii
Irmscher, lukee missä? puskurissa, takapöntössä, luukussa? Irmscher valmistaa ooppeleihin kaikennäköisiä tuninkiosia(sieltä mun ekan viestin linkistä pääsee Irmscherin sivuille)terokum kirjoitti:takana lukee jo joku ismcher tai jtn.. mitä lie tarkottaa
Se radion suhina voi johtua antenniliittimestä. Mulla rupes kuulumaan radiokanavat huonommin ja muutenkin vähemmän kanavia kuuluu, kun vaihdoin uuden soittimen. Uudessa soittimessa oli erilainen liitin kuin zafiran antennijohdossa ja jouduin väliin laittaamaan adapterin, joka ei "istu" kunnolla johdon liittimeen. Täytyy sitä viritellä joskus.
On noissa 2,2 ollut sitä, mutta katso huoltokirjasta koska on jakopää laitettu. Enemmän tosta 2,2 jakopäästä on juttua moottori-osiossa.terokum kirjoitti:... lueskelin tuosta että jakopäässä on ollu ongelmia...
takapoksissa lukee! kun en näistä opeleista tierä oikeestaan mitään täytyy räpsiä niitä kuvia niin näkee onko siinä sitten jo jtn laitettu
täytyy tuo radio homma hoitaa nyt ihan eka etusivulasien tummentamisen kanssa ja ne näytöt autoon
tosiaan 20tkm sitten on kaikki ventiilit,tiivisteet,ym,ym yläkertaa vaihdettu. että onko sillon räpäshtäny poikki tai jtn jakopäästä ei oo mitään merkintää :/
tosiaan 20tkm sitten on kaikki ventiilit,tiivisteet,ym,ym yläkertaa vaihdettu. että onko sillon räpäshtäny poikki tai jtn jakopäästä ei oo mitään merkintää :/
Tere!
Mulla ois tuolla myydään palstalla palikkaa myydä tähän sulle
mm. Irmscher etulippaa, dayline etuvaloja, Steinmetz helmat yms.
Mulla ois tuolla myydään palstalla palikkaa myydä tähän sulle
mm. Irmscher etulippaa, dayline etuvaloja, Steinmetz helmat yms.
Calibra "Irmscher" -91
H-Astra Caravan "Opc-line"-07
H-Astra Caravan "Opc-line"-07
laitteleppa mulle vähän kuvaa ja hintaa mitä sul on myynnissä
Kannattaa tosiaan katsoa onko kiristin vaihdettu, pitäisi lukea huoltokirjassa jos on vaihdettu.
Käyntiääni on kovempi ja jakopään suunnalta kuuluuselvä rohina/rallatus jos kiristin ontulossa tiensäpäähän. Toivottavasti on vaihdettu, tai ei ainakaan aiheuta ongelmaa tulevaisuudessa!
Käyntiääni on kovempi ja jakopään suunnalta kuuluuselvä rohina/rallatus jos kiristin ontulossa tiensäpäähän. Toivottavasti on vaihdettu, tai ei ainakaan aiheuta ongelmaa tulevaisuudessa!
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
^^Siistissä kunnossa näyttäis päällepäin olevan ja värikin on mun mielestä hyvä Zafiraan. Irmscheriltä näyttäis tuo takalasin lippa olevan.
juu tutkiskelin äsken tuota radiota ja antennia niin antennihan on juuresta poikki
täytynee ostaa siis uusi katto antenni vai? saisiko muulla konstilla toimimaan parempihan se olisi ku ei ruoskaa olisi katolla ollenkaan