calibra alle
Onneks olkoo auton valinnast nyt on sullakin "kunnon" auto (vaik eihän sellasii oo!) Kannataa tosiaa näyttää vähä massaa ja sit kilometrit ja jakolaatikko.... Koska kyseessä on tuontiauto.Itsellä myös ko. auto ja tuotu saksasta ja siinä kyllä ilmeni kaikki mahdolliset viat koskien jakolaatikkoa ja luulen että mittarilla oli käyty, koska koelauta oli irrottettu jossain vaiheessa... Mutta nyt kunnos ja mukava laite aina kun toimii!
Katso http://www.tunex.fi
Jos minä ostaisin nyt Turbo Vectran tai Calibran niin käyttäisin sen Tunexsissa syynissä,voi välttää paljon isommat remontit. Sieltä löytyy erinomainen tietotaito kyseisiä härveleitä kohtaan.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Miksu. on 2003-12-04 13:18 ]</font>
Jos minä ostaisin nyt Turbo Vectran tai Calibran niin käyttäisin sen Tunexsissa syynissä,voi välttää paljon isommat remontit. Sieltä löytyy erinomainen tietotaito kyseisiä härveleitä kohtaan.

<font size=-1>[ This Message was edited by: Miksu. on 2003-12-04 13:18 ]</font>
-
turbo calibra
- 'Kapitän'

-
Black Diamond
- 'Diplomat'

Onko se kameleonttimaalattu? Tosta nimimerkistä vaan tuli mieleen..On 2003-12-04 15:48, kameleontti wrote:
Joo, mekin ostettiin just 2 vkoa sit turbo calibra, ja käytiin sitä Heikkilän Karille näyttämässä, oli asiantuntevaa palvelua ja sai selvitettyä kaikki mahd. kysymykset.Nyt on kiva ajella, kun on asiat kunnossa. ja onnea auton johdosta=)
-
turbo calibra
- 'Kapitän'

Ok. Pistä ihmeessä joskus kuvia, kun saat aikaseksi.On 2003-12-05 13:19, kameleontti wrote:
on se jonkun sortin kameleontti maali, en oikeen oo vielä selvillä mikä.Vaihtaa niinku vihreestä violettiin ja siniseen ja mustaan ja joskus rusehtavaan.Taisit olla omallas sauli kuopiossa mukana mökillä?
Ja olinhan minä tosiaan siellä Kuopiossa mukana. Minkälainen auto sulla silloin oli alla?
-
turbo calibra
- 'Kapitän'

Minä kävin suojaamassa oman calin tecyl suojalla oulussa(ajoritarilla) en muusta tiiä mut auto oli aika ikävän näkönen ku sieltä tuli! maali oli ku hiekkapaperilla naarmutettu ja puskurissa kolhuja... kävin valittamassa ni sanoivat vaan et joo värivaha sulla siinä on ollut että liuotinpesussa lähti poissa(kuten edellisen omistajan naarmujen paikkaukset) noh anto siitähuvästä sit hiontavahaa ja jotain vahaa siihen.. tuli kohtuullinen jälki ku hio ja vahas MUTTEI MILLÄÄN samallainen ennen sinne menoa.. kolhut tietenki kiistivät...
tämä oli vielä ikävästi ajankohdaltaa koska heti suojauksen jälkeen lähdin sveitsiin yli viikoksi joten oli hankala hoitaa asiaa viikkoon..
tämä oli vaan oulussa olevasta paikasta joka tekee noita tecyl suojauksia
<font size=-1>[ This Message was edited by: Fallen on 2003-12-12 20:51 ]</font>
tämä oli vielä ikävästi ajankohdaltaa koska heti suojauksen jälkeen lähdin sveitsiin yli viikoksi joten oli hankala hoitaa asiaa viikkoon..
tämä oli vaan oulussa olevasta paikasta joka tekee noita tecyl suojauksia
<font size=-1>[ This Message was edited by: Fallen on 2003-12-12 20:51 ]</font>
-
turbo calibra
- 'Kapitän'