jarkkis kirjoitti:Hei chris, sit, kun saat sen etupuskimen ni myyt halvalla tai lahjotat mulle tuon nykysen etulipan
Moro! Sori, etupuskuri ja sen lipan on jo myyty/varattu Muuten olisin toki valmis myydä sulle halvalla mut ei ilmaiseksi...olen nyt opiskelija ja köyhä
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
jarkkis kirjoitti:Hei chris, sit, kun saat sen etupuskimen ni myyt halvalla tai lahjotat mulle tuon nykysen etulipan
Moro! Sori, etupuskuri ja sen lipan on jo myyty/varattu Muuten olisin toki valmis myydä sulle halvalla mut ei ilmaiseksi...olen nyt opiskelija ja köyhä
Damn Pitää kattella jos jostain löytyis tommonen lirpake, eiks toi oo renault lagunan orkkis lippa?
deme79 kirjoitti:Älä poista luomia, näyttävät hyvälle . Tänäänkin näin firman pihalta, kun veccu kurvasi kiiltäen Tulliportinkadulle ja keula on erittäin
Kiiitos! Oli varmasti vaimoani taas liikkeella viemassa/hakemassa lapsemme. Oliko viime viikolla kun ajoin AD:lle huomasin sun Vectrasi työpihalla? Oli pari/kolme miehiä sen vieressä, en tunnistannut teistä ja sen takia en pysätynyt Pitäskö seuravalla kerralla pysäyttää!!?? Oootko mennossa Syyspartyhin? Vanteet näyttää kyllä hyvältä
Toki, joka päivää kun meen kouluun pyörällä, tuli autosi katsottu kaukaa
Formulatietäjä 2014
Tule ihmeessä juttusille, jos auton luona porukkaa. Olen se ruma, isokokoinen kaljupää, jolla pari korvarengasta . Ja joo, olinkin sitä mieltä, että joku nais ihminen ajoi vectraasi, kuten monesti ennenkin, kun olen sen nähnyt
38mm juttu pitäs saapua Ma tai Ti, kuva sitten mitä se on, pikku juttu vaan
Sitten seurava paketti tulossa englannista Ma tai Ti uuden puskurin ajatelen..
Sumuvalot yöpyä lampisen talossa kunnes on aika vaihtaa/maalata puskurit jne
Kiitos Mika
£40 ja vauxhallmodofied.comin kauttaa
Formulatietäjä 2014
irYobYetaMis kirjoitti:38mm juttu pitäs saapua Ma tai Ti, kuva sitten mitä se on, pikku juttu vaan
Sitten seurava paketti tulossa englannista Ma tai Ti uuden puskurin ajatelen..
Sumuvalot yöpyä lampisen talossa kunnes on aika vaihtaa/maalata puskurit jne
Kiitos Mika
£40
Näin tehdään chris ja eipä tuosta paljon vaivaa ole
Niin ja eipä niitä taida ennen tarvitakkaan kuin sit kun vaihtaa puskurin