Tänään sit kansiin 23ventiiliin jouset paikalleen.syy miksi yksi jäi niin laitoin aamulla innoissani kumin aamulla ennen sitä alus prikkaa ja eihän sitä ehjänä irti saanut.
M lampinen kirjoitti:Tänään sit kansiin 23ventiiliin jouset paikalleen.syy miksi yksi jäi niin laitoin aamulla innoissani kumin aamulla ennen sitä alus prikkaa ja eihän sitä ehjänä irti saanut.
Eli nyt hommattava siihen kumi
No tulipahan sivussa siivottua talli ainakin
Mulla ois pussillinen, mutta taidat saada nopeammin lähempää.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
M lampinen kirjoitti:Tänään sit kansiin 23ventiiliin jouset paikalleen.syy miksi yksi jäi niin laitoin aamulla innoissani kumin aamulla ennen sitä alus prikkaa ja eihän sitä ehjänä irti saanut.
Eli nyt hommattava siihen kumi
No tulipahan sivussa siivottua talli ainakin
Mulla ois pussillinen, mutta taidat saada nopeammin lähempää.
Maanantaina ois tarkoitus tiputtaa tosta autosta toi kone+laatikko alas
sit ois entisestä otettava apulaitteet,öljypohja+imuputki,ventiilikopat tohon uuteen
Tarkoitus olisi tällä tulla käymään syyspartyillä radalla ihmettelemässä eli kone ois oltava paikallaan
Mutta jos ei sit siiheks pelaa niin joutuu ajaa sit tolla hopealla
M lampinen kirjoitti:Tuli taas hommattua turhanpäiväisiä lisä varusteita
Olikin yllättävää että löytyi pistokkeetkin valmiina
Täh, eikö muka oo noita ollu jo B2 sporttivarustellussa oletuksena? B1 perus CD-vectrassa ainakin nuo on...
Tuo valaistu kuskinpuolen meikkipeili on kyllä tosi tärkeä, oon tosi monesti tarvinnu
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER