Eli Signumissa toimii lämppärissä ainoastaan asento 4, eli tohottaa vain täysillä.
Etuvastuksen olen vaihtanut ilman mitään tulosta. Puhaltimen kylkeen tulevista piuhoista tulee virtaa vain nelosella.
Purin myös säätimen, mihin tulee neljä piuhaa: puna-musta, sininen, vihreä ja harmaa. (uskoisin, hieman värisokea kun olen
Ymmärsinkö oikein, kun ajattelin tämän puna-mustan piuhan tuovan virran ja se pyörivä metallihäkkyrä sitten yhdistää sen näihin siniseen, harmaaseen ja vihreään. Nämä sitten menevät etuvastuksen kautta puhaltimeen? (Sinne on niin pirun hankala nähdä)
Kuitenkaan mikään ei vaikuttanut mihinkään, kun sitä säädintä roplasin joten ajattelin syöttää suoraan virtaa akulta siihen metallipinnalle joka sitä puhallustehoa säätelee. Yllätyksekseni puhallin löhti pöhisemään kaikilla eri tehoilla, kun virtaa antoi eri paikkoihin metallipintaan. Näin ollen kaiken pitäisi olla kunnossa säätimestä puhaltimelle. Onko kyse siis vain siitä ettei säätimelle tule virtaa ollenkaan?
Mistä minun kannattaisi lähteä vikaa etsimään, kaikkien johtojen kaivaminen esiin kun on tosi tuskainen homma?