Vectra on yhden kerhon jäsenen ollut jo toistakymmentä vuotta...OCF2945 kirjoitti:en tiä kuka omistaa mutta, lahdes valois näin OCF-XXX kilpisen tumman Avectran mis oli joku korisarjakin
T:K.Vilén

Vectra on yhden kerhon jäsenen ollut jo toistakymmentä vuotta...OCF2945 kirjoitti:en tiä kuka omistaa mutta, lahdes valois näin OCF-XXX kilpisen tumman Avectran mis oli joku korisarjakin
no melkeen oikeensusannana kirjoitti:saanen korjata susannanavunpero kirjoitti:nilemma, rautsi + susuanna ja säpä bongattu ouluhallin parkkipaikalla![]()
supra parkissa tuli oltua jos säpä ihmettelee kuka sieltä nostaa kättä
Nii olinkii. Eihän teitä tunne millään mut taas kättä nostettiivunpero kirjoitti:no melkeen oikeensusannana kirjoitti:saanen korjata susannanavunpero kirjoitti:nilemma, rautsi + susuanna ja säpä bongattu ouluhallin parkkipaikalla![]()
supra parkissa tuli oltua jos säpä ihmettelee kuka sieltä nostaa kättä![]()
säpä eilen menossa motarille päin maskun kohdaltakyllä se olin minä siinä rintterin ratissa
Kiitoskiitos. Oon sut bongannu useemminkin täällä, mut yleensä oon ollu mun huippuhienolla pakulla liikenteessä.HaGle kirjoitti:One bongattu pietilässä, oli vaan pitkät piuhat ja en tajunnut räpylää nostaa..komee astra!
Ajoinko? En kyllä yhtään muista mihin olis ollut matkahudu79 kirjoitti:Opelvisio ajeli koivarin cittarin risteyksessä korsoon päin viitisen minuuttia sitten.
Ite olin jalkamiehenä kaistojen välissä odottelemassa vihreetä. Kerhon sontsa suojana.
Tai sitten se olikin Born To Lose..? En mä teidän vectroja osaa erottaaopelvisio kirjoitti:Ajoinko? En kyllä yhtään muista mihin olis ollut matkahudu79 kirjoitti:Opelvisio ajeli koivarin cittarin risteyksessä korsoon päin viitisen minuuttia sitten.
Ite olin jalkamiehenä kaistojen välissä odottelemassa vihreetä. Kerhon sontsa suojana.
Minähän se!Eikka88 kirjoitti:Susannana tais ajella edellä rajakorventiellä tänään joskus seittämän aikaan?