moneltakoo? kyllä mää työautolla käväsin kontinkankaalla ysin pintaansusannana kirjoitti:Ajelinkohan vunperon perässä kontinkankaalla aamulla?
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
tojjota korolla
Olitko Tennessee tänään about klo 18:30 Palokan Absilla?
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
En ollu, oon pysytelly turvallisesti täällä etelän suurkaupungissaJ_J2 kirjoitti:Olitko Tennessee tänään about klo 18:30 Palokan Absilla?
HaGle ja TimoK 
Sit se oli sun kaksoisolentoTennessee kirjoitti:En ollu, oon pysytelly turvallisesti täällä etelän suurkaupungissaJ_J2 kirjoitti:Olitko Tennessee tänään about klo 18:30 Palokan Absilla?
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Voi sitä raukkaaJ_J2 kirjoitti:
Sit se oli sun kaksoisolento
Se oli joskus 10.15vunpero kirjoitti:moneltakoo? kyllä mää työautolla käväsin kontinkankaalla ysin pintaansusannana kirjoitti:Ajelinkohan vunperon perässä kontinkankaalla aamulla?
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
Meinas jo unohtua mainita että ?! bongattu useammankin kerran parin viime viikon aikana Malminkartanossa. Itse tosin ajelin tsygällä ko. aamuina joten en edes yrittänyt moikata.. 
B Ascona '80 ja E Rekord '83
- Hartsa__90
- OCF Member 2015
susannana tullu nähtyä liikenteessä muutaman kerran
Insignia Sports Tourer OPC-Line 1.5T -19
Vectra OPC -06
Vectra OPC -06
cti:tä morotettu eilen keskustassa 
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Onhan tuota sinutkin bongattu useampaan kertaan, marketeilla yleensäkinHartsa__90 kirjoitti:susannana tullu nähtyä liikenteessä muutaman kerran
Hartsa melkeen asuu siellä, sitäki tuli ennen melkeen joka päivä nähtyä ku se tykkäs pittää meijän tuvalle iltavahvarit.susannana kirjoitti:Onhan tuota sinutkin bongattu useampaan kertaan, marketeilla yleensäkinHartsa__90 kirjoitti:susannana tullu nähtyä liikenteessä muutaman kerran
en se minä ole sitten ollususannana kirjoitti:Se oli joskus 10.15vunpero kirjoitti:moneltakoo? kyllä mää työautolla käväsin kontinkankaalla ysin pintaansusannana kirjoitti:Ajelinkohan vunperon perässä kontinkankaalla aamulla?Kävin hakee kaverin kouluun ja eellä sitte hidasteli semmonen veho taksi.
oli kiire kouluun, niin että jos sinä olit, luulis että sulla on se kaasujalka löytynyt sen supran kanssa :'D
tojjota korolla