astra f vikakoodit 93 ja 85!
Re: astra f vikakoodit 93 ja 85!
joo mä kattelen niitä myös tuolta KVG:stä
- Aylitalo92
- 'Kadett'

tuo tyhjäkäynnin humpaus ilmeisesti johtui siitä ku oli se kaasuläppäkotelon ja imusarjan välinen letku rikki pikkusen, mutta siinä räpeltäessä oli menny imusarjan ala ja yläosien välinen tiiviste särki ja nyt imee ilmaa sit sitä kautta ja nykii edelleenki
pitää vaihtaa huomenissa tiiviste jos motonettiin tulis se ja kattoa mitä se sitte sannoo..
on myös semmonen vika tuossa autossa että välillä heittää noppeusmittari pyörimästä..oon sitä tutkinu ja semmonen vika siellä on että vaihteistossa vaakassa pyörivä ratas joka pyörittää mittarinvaijeria niin se liikahtaa pakittaessa sivuun ja ei liikaha takasin oikeaan kohtaan ku lähtee eteenpäin. kuitenki kylmällä ilamalla toimii hyvin
minkähänlainen lukitus/vastaava siinä rattaassa on? jos jollaki ois nuista vaihelaatikoista räjäytyskuvia niin vois laittaa s-postiin mulle --> anttiy92@hotmail.com
KIITOS
on myös semmonen vika tuossa autossa että välillä heittää noppeusmittari pyörimästä..oon sitä tutkinu ja semmonen vika siellä on että vaihteistossa vaakassa pyörivä ratas joka pyörittää mittarinvaijeria niin se liikahtaa pakittaessa sivuun ja ei liikaha takasin oikeaan kohtaan ku lähtee eteenpäin. kuitenki kylmällä ilamalla toimii hyvin
minkähänlainen lukitus/vastaava siinä rattaassa on? jos jollaki ois nuista vaihelaatikoista räjäytyskuvia niin vois laittaa s-postiin mulle --> anttiy92@hotmail.com
KIITOS
Astra f 1.6 16v -96
- Aylitalo92
- 'Kadett'

Niin ja se vikavalo palaa aina ku ei toii nopeusmittari, mutta nuo vikakoodit antaa aina vaikka toimiski mittari..onko muuten mahollista että katti ois tukossa ku ei jaksa kulukia minusta ihan täysillä tehoilla? onko kukaan tyhjentäny kattia koskaan ja meneekö enää katastuksesta läpi jos sen tyhjentää 
Astra f 1.6 16v -96
- Paska Omena
- OCF Member

Mun käsittääkseni katti harvemmin menee tukkoon, sisuskalut sieltä saattaa lähteä liikkelle ja tukkia takapöntön. Tai sitten takapönttö saattaa olla sisältä ruostunu hajalle ja ihan aikansa kuluksi tukossa. Ja laitetaan nyt tännekkin että eipä tuu leimaa.
Vectra C Ecotech -06
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97
Omega B Egotek -97
Agila A Ekotykki -01
Hävitettävät: Vectra C Ekotek -03 ja Tigra Ekotech -97