Kadett E V6
Re: Kadett E 2,5 v6(end of story)
Hyvä tuuri käyny, iteltä "silloinko minä olin nuori" ajalta meni konepelti noi ni pomppas lasi melkee syliiRookeri kirjoitti:Ei sentään tuulilasi hajonnu.
Opel Kadett e 1,8i
-Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä-
Ope:Tiedäks sä mitä tapahtuu ku sä pistäs kätes paskaan ? Mä:noo? Ope: Se leviää <-- reilu meininki koulussa
Ope:Tiedäks sä mitä tapahtuu ku sä pistäs kätes paskaan ? Mä:noo? Ope: Se leviää <-- reilu meininki koulussa
oli tuulilasi kuulemma menny myös. että sillai...
Kumpaa mahtaa vituttaa enemmän sua vai uutta omistajaa ?Wasu kirjoitti:oli tuulilasi kuulemma menny myös. että sillai...
Opel Kadett e 1,8i
Todennäkösesti uutta omistajaa, tietysti itseäki harmittaa kun nähnyt kovan vaivan ja toivoisi et autosta pidetään hyvä huoli mut tietenki minkäs vahingolle voi. Taitaa tuon auton ja uuden omistajan kohtalo olla tuo koska itse kun ostin tän joskus niin toisena päivänä leipo kone kiinni ja nyt kävi tuolla laillayggone kirjoitti:Kumpaa mahtaa vituttaa enemmän sua vai uutta omistajaa ?Wasu kirjoitti:oli tuulilasi kuulemma menny myös. että sillai...
Ha ai tollane maanantaimalliWasu kirjoitti:Todennäkösesti uutta omistajaa, tietysti itseäki harmittaa kun nähnyt kovan vaivan ja toivoisi et autosta pidetään hyvä huoli mut tietenki minkäs vahingolle voi. Taitaa tuon auton ja uuden omistajan kohtalo olla tuo koska itse kun ostin tän joskus niin toisena päivänä leipo kone kiinni ja nyt kävi tuolla laillayggone kirjoitti:Kumpaa mahtaa vituttaa enemmän sua vai uutta omistajaa ?Wasu kirjoitti:oli tuulilasi kuulemma menny myös. että sillai...
Opel Kadett e 1,8i
Tämäkin värkki sai vihdoin ja viimein tänään leiman. eli nyt on taas suomessa yksi laillinen 2,5 v6 kadett enempi. onnittelut uudelle omistajalle. jos oikein muistan tämän voi ponkata tampereen seudulta ja nykyään on kadetin omat valot ja hilut keulassa.
Ens viikolla tulee tasan kolme vuotta kun tästä luovuin, suurinpiirtein pari vuotta nyt kismittänyt kun menin tän hukkaamaan ja huomenna käydään hieromassa kauppaa tästä.

Osta vaan takasin
. Itekin ostin entisen mv6:sen 2 kertaa takaisin, kun se oli niin hyvä
.
"kaikkea nämä opelit saa ihmisen tekemään"
Joo kyllä ostan jos vähänkään on sen kuntonen et kannattaa...deme79 kirjoitti:Osta vaan takasin. Itekin ostin entisen mv6:sen 2 kertaa takaisin, kun se oli niin hyvä
.
Noniin, kävin tänään kattomassa autoa ja melkeen samassa kunnossa kun se multa lähti. Lukuunottamatta pieniä kolhuja. Myös keula vaihtunut takas orkkikseen(sille tarvis jotain tehä
) ja sisustassa sparcon kupit, 4. vyöt ja kaaret...
Tod. näk. ens viikolla kun saan rahaa järjestymään tilille niin ne on tuohon tuhlattavademe79 kirjoitti:Ja ja ja tuliko kaupat![]()
Kolme vuotta tämä ehti olla reissulla, tai no tän viikon lauantaina olis tullu kolme vuotta. Nyt siis vihdoin sain ostettua sen takas, 2 vuotta yöt ja päivät valvoin ja itkin mutta nyt se on back home
Aika pitkälti pysynyt samanlaisena, ainoastaan valot ja puskuri vaihtunu orkkiksiin, sisälle tullut aivan naurettavat kaaret, (en ymmärrä, jos kaaret tehään niin tehään ne sit kunnolla.) Sparcon evot ja sabeltin vyöt myös tulleet. Kaaret on tosiaan osittain hepeillä kiinni ja päällä sikamassaa, vittu noi putket on suussa jos tuon katolleen kippaa 
Talven aikana tehtävä:
- sisusta + kaaret tehtävä kuntoon
- koneelle päivitys x30xe
- uus laatikko ( tuon nykysen f18 välitykset on surkeet tolle koneelle, siis aivan väärät)

Talven aikana tehtävä:
- sisusta + kaaret tehtävä kuntoon
- koneelle päivitys x30xe
- uus laatikko ( tuon nykysen f18 välitykset on surkeet tolle koneelle, siis aivan väärät)

Paremmalta toi Kadetin oma keula näyttää kuin se aiempi lasikuitupommi lumiauraWasu kirjoitti:Myös keula vaihtunut takas orkkikseen(sille tarvis jotain tehä)
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B