Miepä pyörähän tuosa pajalla niin vilkasen sattuisko tuon kokoista kouraan. Laitatko puhelinnumeroa vaikka yv:llä niin voi soitaltaa jos löytyy.irYobYetaMis kirjoitti:Moro! löytyykö keneltä torx avain sarja että voisin lainata huomenna, sun 16/9?? Teen imusarjan vaihto, ja mun isoin on 30, näyttää että tarvitsen 40 tai 45. Ja vielä tuoda se mulle, kun mie nyt jaa ilman autoa![]()
Torpantie 29 osoiteeni.
tai vastava
Pohjois-Karjalan alue miitti. Seuraa ajankohtaa ja paikkaa viimeiseltä sivulta
Re: Pohjois-Karjalan miitit kuun 1:n sunnuntai marjalan ABC
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Miehän se olin tankilla tuohon aikaan.hote kirjoitti:Eilen perjantaina n.15.22 aikaan käsämän teboililla.. Ilmeisesi joku täältä oli tankkaa opeliaan.. oltiin 3.2 farkku vectralla liikenteessä.
Vectra GTS 2.8T -06
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Oisko klo7.30 lauantaina ABC:lta lähdössä Kuopioon??
Vuoden foruumilainen 2017, 2018
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Olenko väärin ymmärtänyt jos sanon että ajatte Riistaveden ohi? Jotain puhetta tuolla oli aiemmin kahvipaussista Tuusniemellä?
Ite oon Riistaveden kautta Kuopioon ajamassa ja mietin oisko letkaan ennättäny hyppäämään jotenkin. Periaatteessa Tuusniemellekkin pystyisin ajamaan mutta tulee melko monta kilsaa ylimäärästä.
Ite oon Riistaveden kautta Kuopioon ajamassa ja mietin oisko letkaan ennättäny hyppäämään jotenkin. Periaatteessa Tuusniemellekkin pystyisin ajamaan mutta tulee melko monta kilsaa ylimäärästä.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
Ei kait sitä sen kummempaa paussia Tuusniemellä pidetä, pari henkeä nousee vaan kyytiin siitä. Kyllähän se Riistavesikin matkalle jää että sen puolesta letkaan tulokin on mahdollista, pitää vaan jotenkin sovitella aikataulut kohdilleen että ei tarvitse kenenkään odotella mahdottomasti.Sämä kirjoitti:Olenko väärin ymmärtänyt jos sanon että ajatte Riistaveden ohi? Jotain puhetta tuolla oli aiemmin kahvipaussista Tuusniemellä?
Näin se olis tarkoitus.irYobYetaMis kirjoitti:![]()
Oisko klo7.30 lauantaina ABC:lta lähdössä Kuopioon??
Opel Monza 2.2E -86
Oiskohan silleen ollu fiksuinta että joku karkea aikataulu katotaan millon suunnilleen oisitte Riistavedellä, sitten annan YV:llä mun puhelinnumeron jollekulle (ja mulle hänen) niin voipi Tuusniemeltä ilmottaa vaikka tekstiviestillä kun lähette tulemaan (vaikka jos ilmottaa siinä vaiheessa kun letka tulossa Tuusniemelle eikä sitten kun se lähtee niin saan pikkasen peliaikaaChiEf kirjoitti:Ei kait sitä sen kummempaa paussia Tuusniemellä pidetä, pari henkeä nousee vaan kyytiin siitä. Kyllähän se Riistavesikin matkalle jää että sen puolesta letkaan tulokin on mahdollista, pitää vaan jotenkin sovitella aikataulut kohdilleen että ei tarvitse kenenkään odotella mahdottomasti.Sämä kirjoitti:Olenko väärin ymmärtänyt jos sanon että ajatte Riistaveden ohi? Jotain puhetta tuolla oli aiemmin kahvipaussista Tuusniemellä?
Mulla on matkalaisia kyydissä todennäkösesti joten pitää vielä heiltä varmistaa käykö heille mitenkä aikaseen tuo liikkeelle lähtö. C Kadettilla koitetaan olla liikenteessä jos ei mitään yllätyksiä tule, muutoin C Veculla tai B Ompulla.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
Sämä kirjoitti:Oiskohan silleen ollu fiksuinta että joku karkea aikataulu katotaan millon suunnilleen oisitte Riistavedellä, sitten annan YV:llä mun puhelinnumeron jollekulle (ja mulle hänen) niin voipi Tuusniemeltä ilmottaa vaikka tekstiviestillä kun lähette tulemaan (vaikka jos ilmottaa siinä vaiheessa kun letka tulossa Tuusniemelle eikä sitten kun se lähtee niin saan pikkasen peliaikaaChiEf kirjoitti:Ei kait sitä sen kummempaa paussia Tuusniemellä pidetä, pari henkeä nousee vaan kyytiin siitä. Kyllähän se Riistavesikin matkalle jää että sen puolesta letkaan tulokin on mahdollista, pitää vaan jotenkin sovitella aikataulut kohdilleen että ei tarvitse kenenkään odotella mahdottomasti.Sämä kirjoitti:Olenko väärin ymmärtänyt jos sanon että ajatte Riistaveden ohi? Jotain puhetta tuolla oli aiemmin kahvipaussista Tuusniemellä?
Ite oon Riistaveden kautta Kuopioon ajamassa ja mietin oisko letkaan ennättäny hyppäämään jotenkin. Periaatteessa Tuusniemellekkin pystyisin ajamaan mutta tulee melko monta kilsaa ylimäärästä.) ja tekisitte pysäyksen esim Ankkurin napin edessä, siinä kun pitäis sitä tilaa olla sen verran että ei oo heti tukkeena. Silleen jos koittais saada aikataulun että siellä ennemmin ootellaan teitä kuin toistepäin niin on sujuvaa.
Mulla on matkalaisia kyydissä todennäkösesti joten pitää vielä heiltä varmistaa käykö heille mitenkä aikaseen tuo liikkeelle lähtö. C Kadettilla koitetaan olla liikenteessä jos ei mitään yllätyksiä tule, muutoin C Veculla tai B Ompulla.
Anna mulle yv:llä numeros niin ilmotan kun hypätään siitä Tuusniemeltä jousille... Ja tuo napin kautta kurvailu ei tee isoa lenkkiä...
Zafira C A14NET -18
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Exät: Vectra B X18XE -98, Vectra B 1.6 1998, Kadett C 1.2, Corsa A 1.2ST -89, Zafira B Cosmo -06 Z18XER
Ei kellää sattus olemaan ylmääräsiä 15'' talvikumeksia jouten? Paskatki välttää kohan on sellaset että yhen talven ompun alla kulkeevat..
Jos löyttyy ni YV:llä tai puhelimella voipi tarjotella.
o5o-466469o / Paavo
Jos löyttyy ni YV:llä tai puhelimella voipi tarjotella.
o5o-466469o / Paavo
Vectra C2 Z19DTH '06
MB W212
MB W212
Tjoops, kinkerit jää välistä myös tälläkin kertaa
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Myökin tullaan Syyspartyille, mutta ei varmaan jakseta niin aikaseen herätä, että letkaan tultas
Ja sinisellä B Omegalla ollaan liikenteessä.
Kadett C caravan 1.2 -77
Ei kukaan sattuisi ajelemaan Joensuusta Tampereen suunnalle lähiaikoina?
Olisi opel osalle kuljetustarvetta.
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

Mikä osa?mav kirjoitti:Ei kukaan sattuisi ajelemaan Joensuusta Tampereen suunnalle lähiaikoina?
Ei oo varmaan tarpeeks aika nyt, mut tuli mieleen jos sen osan menee joensuusta kuopioon, (syysparty) ja joku muu ota se sieltä Tampereen?!
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014
Mie voisin liittyä letkaan käsämän teboililta, jos kehtaatte koukata sitä kautta.
Vectra GTS 2.8T -06
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
Omega -03
Manta GSI -87
Ascona 2.0S berlina -78
Manta A -73
Tämä.irYobYetaMis kirjoitti:Mikä osa?mav kirjoitti:Ei kukaan sattuisi ajelemaan Joensuusta Tampereen suunnalle lähiaikoina?
Ei oo varmaan tarpeeks aika nyt, mut tuli mieleen jos sen osan menee joensuusta kuopioon, (syysparty) ja joku muu ota se sieltä Tampereen?!
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 5#p1987305
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

ei maksaa kun about 20-30€ mh kauttaa !?mav kirjoitti:Tämä.irYobYetaMis kirjoitti:Mikä osa?mav kirjoitti:Ei kukaan sattuisi ajelemaan Joensuusta Tampereen suunnalle lähiaikoina?
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 5#p1987305
Jos hän tuo ne mulle ennen klo7 la ammulla
Formulatietäjä 2014
Formulatietäjä 2014