Mä huomasin kun ajelit perässä.Oltiin Kuopiosta tulossa.Mietinkin että tais olla joku kerholainenAstma88 kirjoitti:Sähkön sininen vectra ja musta zafira bongattu tänään Konneveden kylillä. Olin siinä teboililla tankilla ja ihmettelemässä.
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
-Mikä vittu saa ihmisen ostamaan aina vaan lisää opeleita
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
-Insignia 4x4 OPC -14
-Astra h gtc 2.0t -06
-Astra J -11 1,4t -10
-Omega 2,5 v6 -94
-kadett sedan bee x4
Joninom tuli vastaan päivällä Mäntässä Teboilin kohdalla Jämsään päin ja äsken Mänttään päin S-marketin ja Myllyrannan välillä(ainakin auton väri, malli ja rek.nron alku RIO-xxx täsmäs) koitin morjestellakin, mutta et tainnut huomata 
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
joo mä ja vaimo mentiin sillä vectrallaAstma88 kirjoitti:Sähkön sininen vectra ja musta zafira bongattu tänään Konneveden kylillä. Olin siinä teboililla tankilla ja ihmettelemässä.![]()
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Kuka tuli tänää noi puol kahden aikaa konnenvedel vastaa sinisel b vecul? Näytti clubin tarra olevan takalasis..
C Vectra 2.0t GTS
Se tais olla minä!jusa_^ kirjoitti:Kuka tuli tänää noi puol kahden aikaa konnenvedel vastaa sinisel b vecul? Näytti clubin tarra olevan takalasis..
Ascona B -79 Kadett C -79 Vectra B 2.2 -01 Vectra C 2.8t -06 Kadett D -82
timok kirjoitti:joo mä ja vaimo mentiin sillä vectrallaAstma88 kirjoitti:Sähkön sininen vectra ja musta zafira bongattu tänään Konneveden kylillä. Olin siinä teboililla tankilla ja ihmettelemässä.![]()
Ascona B -79 Kadett C -79 Vectra B 2.2 -01 Vectra C 2.8t -06 Kadett D -82
Juu ajoinAstma88 kirjoitti:Se tais olla minä!jusa_^ kirjoitti:Kuka tuli tänää noi puol kahden aikaa konnenvedel vastaa sinisel b vecul? Näytti clubin tarra olevan takalasis..ajelitko vastaan farkku omegalla?
C Vectra 2.0t GTS
susuannannan tai jotain sinnepäin niin olikohan se klo 18 pintaan miljoonamontu jälkeen niin nallikariinpäin 
ttero tänään tossa klo 13 paikkeilla laanilantiellä? jos osote oli tuo lähimainkaan
mut joku myrkynvihree farkku omppu lisävaloilla sielä seiso tienvarressa
ttero tänään tossa klo 13 paikkeilla laanilantiellä? jos osote oli tuo lähimainkaan
tojjota korolla
en ole tänään käynyt oulussa siihen aikaan mut ilemmalla kävin linja-autoasemalla ja perjantaina noin 16:30 oli pelti pystyssä siinä kainuuntielä vai mikä se on vt22vunpero kirjoitti:susuannannan tai jotain sinnepäin niin olikohan se klo 18 pintaan miljoonamontu jälkeen niin nallikariinpäin
ttero tänään tossa klo 13 paikkeilla laanilantiellä? jos osote oli tuo lähimainkaanmut joku myrkynvihree farkku omppu lisävaloilla sielä seiso tienvarressa
Ei sulla nyt mee toi nimimerkki lähellekkäänvunpero kirjoitti:susuannannan tai jotain sinnepäin niin olikohan se klo 18 pintaan miljoonamontu jälkeen niin nallikariinpäin
Timba bongattu tänään n. klo 16 kauniaisissa. Tuli oltua sen verran jäässä etten tajunnut kättä nostaa 
ex. Opel Signum -03
Jeps, töistä kotiin menossa. Enpä minäkään tajunnut kättä nostaa kun en ollut kuskista täysin varmaNick13 kirjoitti:Timba bongattu tänään n. klo 16 kauniaisissa. Tuli oltua sen verran jäässä etten tajunnut kättä nostaa
Emsku bongattu eilen illalla ringillä parkissa 
Astra H GTC -05 Z20LER
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
Vectra B2 Sport -01 Z22SE Ex.
Vectra B2 Sport -99 X20XEV R.I.P (http://s514.photobucket.com/albums/t347/Tubsukka/)
TJT bongattu.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Tubbe bongattu ruukintiellä, koitin vilkutella pitkiä mut ilmeisesti liian myöhää
Olin siis liikkeellä astralla, joten ei ihme jos et tunnista
Olin siis liikkeellä astralla, joten ei ihme jos et tunnista
Nykyinen käyttis: Insignia Sports Tourer 2.0cdti AT6 -11
Ex käyttis Vectra C 1.9cdti autom 2006
Ex Käyttis Opel Astra Caravan 2+3 paku X20DTL -98
Harraste Vectra 2.0i GLS 4D (20ne) -89 Irmscher
http://s567.photobucket.com/albums/ss114/makemu/
Ex käyttis Vectra C 1.9cdti autom 2006
Ex Käyttis Opel Astra Caravan 2+3 paku X20DTL -98
Harraste Vectra 2.0i GLS 4D (20ne) -89 Irmscher
http://s567.photobucket.com/albums/ss114/makemu/