Sielähän sitä tulee iltasin päivystettyä, mutten kyllä oo yhtään hokannu..Tubbe kirjoitti:Emsku bongattu eilen illalla ringillä parkissa
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Kenenhän lie oli Astra joka mun viereen oli parkkeerannu hyvinkään sairaalan parkkiksella. Oli kyllä tosi nätti musta farkku g jossa alla keskinin vanteet! 
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Tuli käytyä lääkärissä juu,mutta oisko vanteet ollu kuitenkin äRHoot?Nortter kirjoitti:Kenenhän lie oli Astra joka mun viereen oli parkkeerannu hyvinkään sairaalan parkkiksella. Oli kyllä tosi nätti musta farkku g jossa alla keskinin vanteet!
Ainakin parkkeerasin coupe Astran viereen.Itseasiassa ollaan melko usein oltu vierekkäin parkissa ku olen ollut kyläilemässä Nurmijärvellä.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
No perkule juu kato. Mulle jäi vaan jostain keskin päähän?! kirjoitti:Tuli käytyä lääkärissä juu,mutta oisko vanteet ollu kuitenkin äRHoot?Nortter kirjoitti:Kenenhän lie oli Astra joka mun viereen oli parkkeerannu hyvinkään sairaalan parkkiksella. Oli kyllä tosi nätti musta farkku g jossa alla keskinin vanteet!
Ainakin parkkeerasin coupe Astran viereen.Itseasiassa ollaan melko usein oltu vierekkäin parkissa ku olen ollut kyläilemässä Nurmijärvellä.
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Nalen säikäytetty Kaupintiellä. 
J_J2 poikkesi perheineen 
Juu niinhän tuota tehtiin ja olihan siellä JazzezkinWoody kirjoitti:J_J2 poikkesi perheineen
Opel Insignia -20 Grand Sport Executive OPC Line D15XFL
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
Vikakoodin lukua Keski-Suomen Alueella.
VECTRA GT 16v taitaa olla naapurissa kyläilemässä. T: kyylä
susannana bongattu eilen astran ratista marketeilla.
Rautsi motarilla tänään. Temmeksen likellä peräkkäin kaks tuuninki b veccua. Punanen ja oisko viininpunanen.
Astroja ja Signumi. Ja Corsa. Ja Vivaro.
GT/E bongattu eilen illalla moision St:llä tankkaamassa.
opelisti77 tänään Raisiossa ostoksilla
opelisti77 tänään Raisiossa ostoksilla
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Astma88 tais tulla koskella vastaa tänää? Morottelin kyl 
C Vectra 2.0t GTS
J_J2 astran etupenkillä 
-
opelisti77
- OCF Member 2018

Nyt ei ollut mun auto, mut olisikohan ollut GTS3.2V6:n autoJuge127 kirjoitti:opelisti77 tänään Raisiossa ostoksilla
Joo niinhän me vastakkain ajeltiinMasaKoo kirjoitti:Rautsi motarilla tänään. Temmeksen likellä peräkkäin kaks tuuninki b veccua. Punanen ja oisko viininpunanen.
Opel Calibra c20let 4x4 -94 / Opel Omega B z22xe -03