jarppav kirjoitti:no lähteekö paremmin käyntiin jos laitat hyppyjohdon moottorinlämmön anturin liittimeen. sillon ecu luulee koneen olevan -40c.
..öljyn lämmöt yli 100c

, jonkun livedata löysin y20dth astrasta jossa koneen lämmöt lämpimällä koneella vähän vajaa 90c ja öljynlämmöt 80c
olisikohan johdoissa häikkää koska nuo veden-/ öljynlämpö ja map virrat haarautuu muistaakseen samasta piuhasta ja noissa kaikissa arvot on vähän yläkanttiin minun mielestä.
map mittaa sitä imusrjanpainetta joka sulla on 1.2 tyhjäkäynnillä pitäisi olla liki 1.0~1.1
öljylämmöt korkeat
veden lämmöt korkeat
Pitääpä koittaa tota moottorinlämpötila anturi juttua huomenna, ja noi johdot, mutta en usko kyllä että niissä mitään häikkää. oon kattunu kaikki johdot niin monta kertaa. No, kaasuttelin aika paljo tossa kun mulla oli se käynnissä, piti saada vedet kiertämään

Että voisko korkeat lämmöt johtua siitä.
Mutta toi MAP-paine jättää ihmettelemään?
Mittaan vielä huomenna akun tehot, muistaakseeni toi "System Voltage" pomppas aika alas kun yritin käynnistää tota kun katoin opcomilla.. Mikä on normaali jännite?
Akkuhan on "uusi", ostin sen sitten kun sain auton, mutta toi starttimottori on kyl pyöriny melkein kokoajan siitä lähtien, kun oon yrittäny saada tätä paskaa käyntiin. Latasin kyllä akun yön yli mut tiedä sitten.
Voisko olla starttimoottorissa vikaa? että se ei jaksa pyörittää kunnolla? Ihmeellinen auto tää..