Millä kilometreillä Omega B automaattilaatikko antautuu

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Wlle
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Re: Millä kilometreillä Omega B automaattilaatikko antautuu

Viesti Kirjoittaja Wlle »

Woody kirjoitti: Minun b omegalla 2.5 bensalla ajettiin yhteensä 600tkm, eikä siihen koneelle ikinä oltu tehty mitään, ei edes kansia irroitettu. Öljyä ei viennyt 10tkm kuin tipan. Ikinä ei lisätä tarvinnut. :)
Kuva
-(z)- Insignia 2.0CDTI 4x4 -11, Frontera 16v 4x4 -95
EX : Frontera B, Omega B MV6, 2.5DTI & 2x 2.0 8v, Astra F, Kadett D, Vectra B2
Juho M-P
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Woody kirjoitti: Minun b omegalla 2.5 bensalla ajettiin yhteensä 600tkm, eikä siihen koneelle ikinä oltu tehty mitään, ei edes kansia irroitettu. Öljyä ei viennyt 10tkm kuin tipan. Ikinä ei lisätä tarvinnut. :)
Uskosin jotenkuten jos olisit ostanut auton uutena ja ajanut sillä itse nuo kilsat. Mutta sen tietää että olit se viimeinen omistaja yli kymmenen muun jälkeen ja silloin huoltohistoria tuppaa kummasti jo unohtumaan...
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Woody »

Juho M-P kirjoitti:
Uskosin jotenkuten jos olisit ostanut auton uutena ja ajanut sillä itse nuo kilsat. Mutta sen tietää että olit se viimeinen omistaja yli kymmenen muun jälkeen ja silloin huoltohistoria tuppaa kummasti jo unohtumaan...
Nope, osa täälä ainakin muistaa tuon auton... Etenkin siinä vaihessa kun siinä kilometrit alkoi väheneen eri myyjillä.... :lol: Mutta auton edellinen omistajakin on täälä siitä kertonnut... Autonhan eka omistaja oli TM joka ajoi silla 100tkm kestotestin.... Että sinäänhän kerroin väärin ettei kansia irroitettu, sillä eikö ne tuossa testissä aina pura auton.
Vastaa Viestiin