Airbagin toiminta Astrassa ym.
- Undertaker
- 'Diplomat'

Airbagin toiminta Astrassa ym.
Minua on mietityttänyt mikä tarkoitus airbag järjestelmässä on penkin alla oleva tunnistin? Omasta g-astrasta tossa joku aika sitten fixailin johdotukset kuntoon kuskin penkin alta kun paloi airbagin vikavalo. Samalla mietin että mikä virka ks. boxilla siellä on?
Re: Airbagin toiminta Astrassa ym.
Jos nyt oikein ymmärsin tuon kirjoituksen, niin se tunnistin on sitä varten, että järjestelmä tietää laukaista tyynyt silloin kun niillä turvatyynypaikoilla on ihmisiä. Eli jos repsikan paikalla ei istu ketään, niin kolarin sattuessa ei pitäisi repsikan turvatyyny laueta.Undertaker kirjoitti:Minua on mietityttänyt mikä tarkoitus airbag järjestelmässä on penkin alla oleva tunnistin? Omasta g-astrasta tossa joku aika sitten fixailin johdotukset kuntoon kuskin penkin alta kun paloi airbagin vikavalo. Samalla mietin että mikä virka ks. boxilla siellä on?
- Undertaker
- 'Diplomat'

okei tämä selvä.seeklima kirjoitti:Jos nyt oikein ymmärsin tuon kirjoituksen, niin se tunnistin on sitä varten, että järjestelmä tietää laukaista tyynyt silloin kun niillä turvatyynypaikoilla on ihmisiä. Eli jos repsikan paikalla ei istu ketään, niin kolarin sattuessa ei pitäisi repsikan turvatyyny laueta.Undertaker kirjoitti:Minua on mietityttänyt mikä tarkoitus airbag järjestelmässä on penkin alla oleva tunnistin? Omasta g-astrasta tossa joku aika sitten fixailin johdotukset kuntoon kuskin penkin alta kun paloi airbagin vikavalo. Samalla mietin että mikä virka ks. boxilla siellä on?
Ei ole moisia tunnistimia tuon ikäisissä Opeleissa. Siinä boksissa on vaan liittimet vyönkiristimelle, turvatyynylle ja penkinlämmittimelle.
- Undertaker
- 'Diplomat'

Zafira kirjoitti:Ei ole moisia tunnistimia tuon ikäisissä Opeleissa. Siinä boksissa on vaan liittimet vyönkiristimelle, turvatyynylle ja penkinlämmittimelle.
okei kiitokset tarkennuksesta.
Nii tais siinä olla joku penkinlämmittimen säätöyksikkökin.