Astra-G keskuslukon kaukosäädön korjaus?
Astra-G keskuslukon kaukosäädön korjaus?
'Uudessa' -99 Astrassani on kummastakin avaimesta irronnut se patterin pidike ja ei syty tietenkään edes se punainen valo. Vanhoja viestejä selaillessa
huomasin että tuon pystyy jopa juottamaan takaisin.Kysymys kuuluu mistä löytyy tekijä jolla tieto, taito ja näkö.Itselläni alkaa tuo näkö olemaan
sitä luokkaa että en osuisi haulikolla edes ladon seinään vaikka ampuisin sisäpuolelta.Ei sen puoleen ei ole tietoa eikä taitoakaan.
huomasin että tuon pystyy jopa juottamaan takaisin.Kysymys kuuluu mistä löytyy tekijä jolla tieto, taito ja näkö.Itselläni alkaa tuo näkö olemaan
sitä luokkaa että en osuisi haulikolla edes ladon seinään vaikka ampuisin sisäpuolelta.Ei sen puoleen ei ole tietoa eikä taitoakaan.
Re: Astra-G keskuslukon kaukosäädön korjaus?
Paikkakunnan kun laitat niin vois apuja löytyä. Oman avaimen oon joutunut jo tinaamaan.
Honda Civic 1,6 vtec -01
Mercedes-Benz W210 -01
Mercedes-Benz W210 -01
No Lohja mutta olen tulossa sinne swappiin raviradalle 13.10 ja samalla vaimon sukulaisiin..
ei se montaa kymppiä maksa kun menet jonnekkin lukkosepän luokse ja ne korjaa sen! oman korjautin mikkelin lukkosepillä ja ei oo ollut sen jälkeen mitään ongelmaa avaimen kanssa
Opel Astra H OPC -06
EX: Opel Astra G 2.2i Sport -01, Astra 2.0 Turbo Bertone Coupe -02
EX: Opel Astra G 2.2i Sport -01, Astra 2.0 Turbo Bertone Coupe -02
Siis tekeekö lukkosepät juotoshommia..??
Kiitos RV:lle loistavasti toimineesta 'huollosta' mutta ei auttanut vielä sekään.Nyt on sitten tilanne se että patteriteline on juotettu paikoilleen ja valo syttyy avaimeen kerran kun painaa auki-nappia ja jää vilkkumaan kuin painaa kiinni-nappia.. Näikö pitää olla..? Lisäksi eikö tuolla kaukosäädöllä
ole 'vastakappale' jossain itse autossa ja onkos sillä oma sulake vai onko yhdistetty keskuslukkoon? Keskuslukko nimittäin toimii OK kun kääntää kuskin lukon avaimesta...? 8)Ai niin ..Kyllä koodasin manuaalin mukaisesti :Virrat päälle ja painelin avaimen nappeja mutta ei käynmeet lukot auki-kiinni..
ole 'vastakappale' jossain itse autossa ja onkos sillä oma sulake vai onko yhdistetty keskuslukkoon? Keskuslukko nimittäin toimii OK kun kääntää kuskin lukon avaimesta...? 8)Ai niin ..Kyllä koodasin manuaalin mukaisesti :Virrat päälle ja painelin avaimen nappeja mutta ei käynmeet lukot auki-kiinni..
Mulla ainaki punainen valo palaa pelkästään silloin kun painaa nappulaa ei jää vilkkumaan koskaan .Vastaan otin on korinohjausmoduulissa niin mulle sanottiin aikoinaan Metroautossa... Astra-G 2.0l v:2000 sportive
Ilmaisin tuon vikkumishomman vähän huonosti.Eli kun painaa auki nappia vaikka yhtäjaksoisesti niin vilahtaa vain kerran mutta jos kiinni nappia
painaa yhtäjaksoisesti niin jää vilkuttamaan ..
painaa yhtäjaksoisesti niin jää vilkuttamaan ..
- kadett90
- OCF Member 2024

Se ohjainlaite on saattanut "hukata" sen kaken.
Sitä vois koittaa testerillä opettaa sille uudestaan.
Sitä vois koittaa testerillä opettaa sille uudestaan.
Ei taida ihan yleistesterillä oppia vaikka veisi sitten saunan taaksekin..Eli ilmeisesti paikalliselle GM-huoltoon vai millaisen testerin tarvii..?
- kadett90
- OCF Member 2024

Esim. Tech2 ,OpelScanner ,Op-Com.
Avain pitää "koodata" uudestaan, kun patteri on ollut irti. Se tapahtuu siten, että laitat avaimen virtalukkoon ja painat kiinni ja auki nappia kerran. Nyt sen pitäisi toimia taas kaukosäädölläkin. En muista pitikö virrat olla päällä kun tämän tekee, tuskin piti.
- kadett90
- OCF Member 2024

Eiköhän sitä ole jo yritetty.hyde kirjoitti: Ai niin ..Kyllä koodasin manuaalin mukaisesti :Virrat päälle ja painelin avaimen nappeja mutta ei käynmeet lukot auki-kiinni..