Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Punainen GSI Kadett E tuli Ylöjärveltä Hämeenkyröön päin. Vähä ennen hämeenkyröä joskus 40min sitte. Täältä kukaan? 
Nyk. Nyk Insignia 2.0 CDTI -11, Omega A 2.0 -88
Harvinaisempaa herkkua: OPC G-astra farkku Rusalla klo. 15.50 tankilla.
Väri:arden blue.

Edit. Autocorrect korjattu
Väri:arden blue.
Edit. Autocorrect korjattu
Ylöjärvellä joku suditteli märällä asfaltilla mustalla A-Omegalla ( 3000 ? ) Elon tykönä
Taisi olla joku täältä muistaakseni ?
Omega B2 -01 Z22XE, Astra F -95 X16SZ, Astra F -97 X16SZR,
EX: Omega B1 -96 X20SE EX: Omega B1 -94 X20XEV
EX: Omega B1 -96 X20SE EX: Omega B1 -94 X20XEV
Mä kävin evolla Tuomisella ja testailin et auto toimiiKobbel kirjoitti:Ylöjärvellä joku suditteli märällä asfaltilla mustalla A-Omegalla ( 3000 ? ) Elon tykönäTaisi olla joku täältä muistaakseni ?
Pari kertaa aiemminkin Muhoksella vastaan tullut punainen GTS-vectra jonkinmoisella korisarjalla bongattu Maikkulan liikennevaloissa kohti Kajaania kääntymässä tänään illalla kympin maissa. Jäin möllistelemään ja olin ajaa ojaan. Ihan kivannäköinen peli.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Eilen Klaukkalan linja-autoaseman valoissa, noin klo 19, madallettu farkku astra (tummansininen ehkä väritykseltään), tummennukset oli ja jotain tarraa takalasissa. Kääntyi sitten Haikalan suuntaan. Mun edessä töpeksi joku auto niin ei ole paljon enempää tuntomerkkejä antaa.
Minähän se taisin olla töistä tulossa muhosta kohti. Mutta ei mulla mitään korisarjoja oleHensku kirjoitti:Pari kertaa aiemminkin Muhoksella vastaan tullut punainen GTS-vectra jonkinmoisella korisarjalla bongattu Maikkulan liikennevaloissa kohti Kajaania kääntymässä tänään illalla kympin maissa. Jäin möllistelemään ja olin ajaa ojaan. Ihan kivannäköinen peli.
Opel Vectra c 1.8 GTS -03
Ex: Opel Omega b 3.0 24v MV6 -95 "Steinmetz", Opel Calibra 2.0 16v Turbo 4x4 -94, Opel Vectra a 2.0i GLS -92, Opel Corsa a 1.2 -89, Opel Kadett e 2.0i -89
Ex: Opel Omega b 3.0 24v MV6 -95 "Steinmetz", Opel Calibra 2.0 16v Turbo 4x4 -94, Opel Vectra a 2.0i GLS -92, Opel Corsa a 1.2 -89, Opel Kadett e 2.0i -89
- timok
- OCF Luisukunkku 2012

- Viesti:
madallettu tummanvihreä B-omega kerhotarroilla oli parkkeerannu viereen Palokan T-K:n pihassa
vain pöhlöt ajaa Opelilla ja Volvolla......
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
mä taidan olla pöhlö
voi vi**u ja mersukin vielä... ja mites V8 Scania tähän liittyy.
Salossa ajelin punasen b vectran perässä tänään viiden maissa jonkin matkaa. Kerhon tarra takalasissa ja jotain pientä lippaa puskurin alla.
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
Tarkemmin kun ajattelen, niin tässä ei muuten ollutkaanKimmo_89 kirjoitti:Minähän se taisin olla töistä tulossa muhosta kohti. Mutta ei mulla mitään korisarjoja oleHensku kirjoitti:Pari kertaa aiemminkin Muhoksella vastaan tullut punainen GTS-vectra jonkinmoisella korisarjalla bongattu Maikkulan liikennevaloissa kohti Kajaania kääntymässä tänään illalla kympin maissa. Jäin möllistelemään ja olin ajaa ojaan. Ihan kivannäköinen peli.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Hensku kirjoitti:Tarkemmin kun ajattelen, niin tässä ei muuten ollutkaanKimmo_89 kirjoitti:Minähän se taisin olla töistä tulossa muhosta kohti. Mutta ei mulla mitään korisarjoja oleHensku kirjoitti:Pari kertaa aiemminkin Muhoksella vastaan tullut punainen GTS-vectra jonkinmoisella korisarjalla bongattu Maikkulan liikennevaloissa kohti Kajaania kääntymässä tänään illalla kympin maissa. Jäin möllistelemään ja olin ajaa ojaan. Ihan kivannäköinen peli.siinä joka kerran on tullut kylällä vastaan (yhden ainoan kerran) niin on, liekö oli läpikulkumatkalla kun ei ole sittemmin näkynyt vaikka liki päivittäin töiaikana tulee siellä pyörittyäkin.

Tuollaisella minä ajelen.
Opel Vectra c 1.8 GTS -03
Eilen bongasin Toijalassa valkoisen Calibran.
Eilen illalla susirajalla (Joensuu) motonetin parkissa,sininen c kadett. Tais olla levitetyt pellit alla joissa sinistä.
Ja jonku verran aiemmin punainen calibra kuopiontiellä, ylämyllyn paikkeilla.
Insignia Sports Tourer edition CDTI 118kw M6 -2011
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

Tuo sininen kadetti majailee tässä Reijolassa, tosin ei omassa pihassa.esu kirjoitti:Eilen illalla susirajalla (Joensuu) motonetin parkissa,sininen c kadett. Tais olla levitetyt pellit alla joissa sinistä.
Saab 9-5 2.0T Linear Pro 2006
Lahdessa torpinkadulla oli tänään päivällä parkissa todella hieno valkoinen b ascona tummilla laseilla ja huulivanteilla varustettuna