Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Joo oli! Ei voinut olla huomaamatta 
Juu no sit on samamaritus kirjoitti:Joo oli! Ei voinut olla huomaamatta
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Menneitä opeleita: Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95
valkoinen manta oulun rajakylässä siinä joskus 13.30..
tojjota korolla
Hyvinkäällä oon aiemminkin nähnyt mustan tuning zafiran valkoisilla listoilla, takalasissa kerhon nettiosoite. Joku foorumilta?
Tänään oli parkkeerattu aamuysin aikaan mun omegan viereen pyrhösen pihalla.

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Oon bongannu saman monesti. On aika.. erilaiset ne listat..samsa87 kirjoitti:Hyvinkäällä oon aiemminkin nähnyt mustan tuning zafiran valkoisilla listoilla, takalasissa kerhon nettiosoite. Joku foorumilta?
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Sama bongaus myös Tiistailta 30.10.2012, noin klo. 13.30 .Sir Vili kirjoitti:Maanantaina 29.10.2012 iltapäivällä nähty vaalea, isolla klubin tarralla varustettu Astra talvipuutarhan edessä Helsingissä.
Yhden maissa muristeli joku tummansininen/musta tingentangeli-calibra Muhoksen kylällä.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Varmaan kaverin turbo calibra.Hensku kirjoitti:Yhden maissa muristeli joku tummansininen/musta tingentangeli-calibra Muhoksen kylällä.
Opel Vectra c 1.8 GTS -03
Ex: Opel Omega b 3.0 24v MV6 -95 "Steinmetz", Opel Calibra 2.0 16v Turbo 4x4 -94, Opel Vectra a 2.0i GLS -92, Opel Corsa a 1.2 -89, Opel Kadett e 2.0i -89
Ex: Opel Omega b 3.0 24v MV6 -95 "Steinmetz", Opel Calibra 2.0 16v Turbo 4x4 -94, Opel Vectra a 2.0i GLS -92, Opel Corsa a 1.2 -89, Opel Kadett e 2.0i -89
^ookoo. Ainaki sen kuulee.
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
joku tuli ylivieskassa hopealla sedan b2 omegalla vastaan käsi ojossa, puol neljän aikaan?. kuka olit?

omega B caravan -steinmetz-
astra GTC
astra GTC
kösä kirjoitti:joku tuli ylivieskassa hopealla sedan b2 omegalla vastaan käsi ojossa, puol neljän aikaan?. kuka olit?![]()
En ollut minä...vaikka vastaavalla liikunkin,mutta näin myös puoli neljän aikoihin ainakin kolme muuta hopeaa B2 sedania
omani lisäksi keskustan alueella
ainaki maski puuttu siitä mikä tuli vastaan.. ite olin semmosella B2 omegalla joka on beige ja kullanväriset vanteet. 
omega B caravan -steinmetz-
astra GTC
astra GTC
No se on minun mistä se maski puuttuu 
Turussa tuli vastaan punainen opc insignia, eipähän oo isommin liikenteessä näkynyt noita 
Ascona B - Manta B - Manta B - Omega B2 - Rekord - Rekord E2 - Vectra A2
tikkurilan aamuruuhkassa farkku b-vectra sydämenmuotoisella pakoputkenpäällä haha