Niinpä, näitä tulee aina katsottua hiukan eri tavalla kun on työkseen kolarikorjauksia tehnyt.|vectraman| kirjoitti:Toistit sen mitä tässä on jo pariinkin kertaan sanottu. Eli kuvat voi vääristää sitä ei kukaan kiellä. Mutta kuvissa nimenomaan näkyy paljon sävyheittoja ja keulan osat on selvästi vaaleammat kuin muu auto kuskinpuolelta. Se on erivärinen vaikkei joku sitä näkisikään, mut niinkuin telwin jo sanoi niin pääasia, että omistaja on tyytyväinen. Olipa siinä eroja tai ei. Ei tuosta kannata herneitä nokkaan vetääNilemma kirjoitti: Yleensäkin heijastukset ja varjot vääristävät todella paljon kiiltävästä maalipinnasta otettuja kuvia.
Zafira B Sport 2.0T AVK
Re: Zafira B Sport 2.0T AVK
Kun katsotte autoa kuin autoa tarkasti niin melkein kaikissa on puskurit/helmat tummempia kuin kori, kamera sitä sävyeroa vain korostaa erittäin paljon.
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
Näyttäähän tossa alimmassa kuvassa takapuskurikin tummemmalta ku takakylki että eiköhän nuo sävyerot oo heijastuksia ja tuskin kyllä livenä näkyy. Siisti pirssi 
Eikä se sävyero aina niin tarkkaa oo. Sanohan amiksessakin opettaja mulle että aika hyvin osu sävy sisun ovissa ku ovi oli vaaleen sininen ja hytti tumman sininen 
Erittäin hienon näköisen auton sait itelles! 
Vectra C vm. 09 1,9cdti
Vectra C vm. 03 1,8
"Kun C kiinnostaa"
Vectra C vm. 03 1,8
"Kun C kiinnostaa"
Ei se eron huomaaminen näytön koosta ainakaan luulisi olevan kiinni koska mulla on päänäyttönä 32" taulutöllö. Toisena näyttönä 22" full hd. Noiden lisäksi katoin vielä miniläppärillä (10.1") sekä puhelimen näytöltä nuo kuvat enkä mä silti huomaa eroa sävyissä muuten kuin noiden heijastusten osalta. Kuvan säätäminenkään ei muuta tilannetta miksikään joten enemmän veikkaisin kyse olevan jostain katsojan silmiin liittyvästä jutusta kuin näytöistä.|vectraman| kirjoitti:Kuvissa näkyvät sävyerot nyt näkyy jo tällä mun puhelimellakin, saati sitten isommalla ruudulla.
Todennäköisesti väärässä.
Sinusta ei siis ainakaan maalariksi ole.. 
No sen mä olen tiennyt jo jostain pienoismalliajoista saakkaJumitzu kirjoitti:Sinusta ei siis ainakaan maalariksi ole..
Todennäköisesti väärässä.
Monta sivua saa vielä revittyä tästä aiheesta erot värisävyssä
Mutta hieno kampe
Itse en ole kyllä nähnnyt vielä sellaista autoa jota on jälkeenpäin maalattu, etteikö siitä näkisi että niin on tehty 
Joo, itsekin olen todennut tuon sävyeron, että joten keskustelun aiheesta vois rauhoittaa tähän.
Zafira B 2.0T Sport
e91
e91
Värisävyjä on uusissakin autoissa muoviosien suhteen..
Komea kärry ja sillä sipuli.
Komea kärry ja sillä sipuli.
Ja niin tämäkin "tilkkutäkki" sai kilvet tänään. Nyt vaan kovaa ajoa ja huoletonta huoltoa.
Zafira B 2.0T Sport
e91
e91
Hieno hommaBSport kirjoitti:Ja niin tämäkin "tilkkutäkki" sai kilvet tänään. Nyt vaan kovaa ajoa ja huoletonta huoltoa.
Joko kerkesit pulttia tällätä paikalleen turbolle, kattelin että se ois aika hyvässä paikassa, ei pitäs olla paha rasti vaihtaa.
Omasta kattelin niin tuossa on uudenmallin pultti, se on varmaan tullu tuon uuden turbon mukana.
Omasta kattelin niin tuossa on uudenmallin pultti, se on varmaan tullu tuon uuden turbon mukana.

Juu, eilen värkkäsin paikoilleen sen.JS34 kirjoitti:Joko kerkesit pulttia tällätä paikalleen turbolle, kattelin että se ois aika hyvässä paikassa, ei pitäs olla paha rasti vaihtaa.
Zafira B 2.0T Sport
e91
e91