Eilen emäntä siirsi autoa kylmästä startaten noin 20m matka ja sammutti välittömästi. Tänä aamuna ei sitten auto startannut millään. Olen joskus muissakin autoissa huomannut, että tämän tyyppinen hyvin lyhyt ajo saattaa aiheuttaa ongalmaa, mutta ei tässä mittakaavassa. Vinkkejä miten asiaa lähtisi selvittämään? Vastaavaa ei ole tämän auton kanssa aiemmin ilmennyt.
Välillä auto lupaa lähteä, mutta ei kuitenkaan lähde. Bensaakin alkaa varmaan koneessa olemaan jo ihan mukavasti...
Astra G käynnistymisongelmia
- Hartsa__90
- OCF Member 2015
Re: Astra G käynnistymisongelmia
Oliskohan tämä nyt sitä liimaventtiili "vikaa", mikä ilmeisesti tulee esille jos kylmänä käynnistää ja siirtää hieman ja sammuttaa. Bensaa kuitenkin saa ja kipinää tulee?
Insignia Sports Tourer OPC-Line 1.5T -19
Vectra OPC -06
Vectra OPC -06
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 4&t=167817
siinä vastausta, mulla ei ole ooppeli tota tehnyt, mutta fiude tuppaa noin "toimimaan" tollasilla lyhkäsillä nykäyksillä.
siinä vastausta, mulla ei ole ooppeli tota tehnyt, mutta fiude tuppaa noin "toimimaan" tollasilla lyhkäsillä nykäyksillä.
Sitkeässä tuntuu startin kanssa olevan. Melkein lähtee, mutta ei ihan jaksa käydä. Tuossa lämmittelin uudelleen moottoria lohkolämmittäjällä ja latasin akkua uuteen yritykseen.
On tämä joskus Civicissäkin tapahtunut, mutta todellakaan näin sitkeässä ei ole ollut käyntiin saaminen. Liekö taas niitä Opelin erikoisuuksia...
On tämä joskus Civicissäkin tapahtunut, mutta todellakaan näin sitkeässä ei ole ollut käyntiin saaminen. Liekö taas niitä Opelin erikoisuuksia...