http://aijaa.com/9ZQibg elikkä tommonen tuli ostettua vähän aika sitten, tarkotus olis suoristaa mitä olemattomimmat kolhut sen jälkeen maalailla, ja sovitella isompaa konetta sisään. tähän mennessä oon katon maalannut mattamustaksi koska katossa on "vinyyli" ja vanteet oon vaihtanu isältä pöllittyihin vestareihin kuvia laitellaan tänne ku osataan ... joten isolohkon muutos osille tarvetta ja apu ja neuvot on tarpeen
en oo vielä päättänyt jos hillo pussi antas myöden ni c20let tekniikan laittasin jos sais rönkittyä tehoa jollain konstilla pois penkityksen ajaksi? mut ei varmaa kestä ni X25XE mikäli saa katsastettua : O ja viimeinen kone vaihtoehto on sit tuo b omegan X20Xev tiedä sitte mikä on paras vaihtoehto : / ja oon lukenu sen osion 10 kertaa läpi : DDD ja jotain o juuttunu päähänkin ja sieltä voi aina tarkistaa
Aij tossa pihas olis kyl yks samallainen ruho mikä on kerran palanut vähäsen ja siellä on kaaret kopis. sitä oon miettiny et kannattaako "pilata" suht hyvänkuntoinen kadetti, kun on valmiiks pihas lommonen ja rujo mistä sais vielä hyvän:)
Taitaa tuossa x25xe mennä painot aavistuksen yli (en tiedä oliko nuo löydetyt painot apulaitteilla vai ilman) ja samoten kuutiot. Isompi ongelma on tuo teho kun sitä ei enää nykypäivänä voi turbottaa pienemmäksi, vai muuttuisiko kone omavalmisteeksi jollain muulla tavalla tässä tapauksessa suotuisasti, osaako viisaammat sanoa?
Koneen paino on varmasti ongelma. En osaa varmaa tietoa sanoa mutta kyllä se jollakin tavalla varmasti saa omavalmiste koneeksi. Viisaammat/kokeneemmmat osaa sanoa paremmin. Helpoin vaihtoehto olis varmaan kyllä tuo b omegan motti vaikka 8venttiilinen versio.? Itse en osaa sanoa kun ei ole vielä yhtään tekniikan muutosta takana.
olikos se teho raja sen 138hp? xev pannu menis siihen kyllä 136hp tehollaan.. x25xe ei kyl mee kun oma valmisteena, tosiaan paino, tilavuus ja tehot menee ylitte.
Ari-S kirjoitti:olikos se teho raja sen 138hp? xev pannu menis siihen kyllä 136hp tehollaan.. x25xe ei kyl mee kun oma valmisteena, tosiaan paino, tilavuus ja tehot menee ylitte.
Poikkeuslupa taitaa olla ainoa vaihtoehto olla jos ton Opelin v6 haluaa. Löytyyhän noita pieniä v6 muilta merkeiltä
Xev menee ilman mitään kikkailuja, tehot jää just sen pari heppaa alle. Ehdottomasti 16v kone suoraan, tietty jos tarkotus ruveta ahtamaan niin ohc tarjoaa hyvän budjettiratkasun.
Koneita löytys kyllä mut mun periatteeni ei anna periks laittaa minkään muun merkin konetta tähän autoon kotona olis kyl yks 16 venttiiilinen kone mistä olis sytyksen sähköt palanu vähäsen. Tairan heittää sen sinne ja kutitella sitä vaparina hieman:)