Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Ajeliko vunpero aamulla supralla vastaan limingantullissa autogrillin kohilla?
en ole. se on ollu jo talviunilla kohta pari kkMiksuli kirjoitti:Ajeliko vunpero aamulla supralla vastaan limingantullissa autogrillin kohilla?
tojjota korolla
MAX ja Timo.A Prismassa 
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
ata eilen Ristikossa. En ehtiny moikata kun olin just Subwayn tiskillä tilaamassa.
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Eilen illalla osuttiin hudun kanssa samaan aikaan ilolan abcille
Woody nähty eilen montun edessä. Kaatuko pistekori kotia mennessä?
Heinonen kirjoitti:Woody nähty eilen montun edessä. Kaatuko pistekori kotia mennessä?
Kyllä se kaatui. Itsellä ei ole tuosta montun edustasta hajua, tosin ei koko illasta... Jumalauta kun ei ollut kalsareitakaan jalassa aamulla, pelkät farkut. Missä vitussa ne on
Näin pääs käymään! Tuuhan miittiinkin joskus kahveelleopelvisio kirjoitti:Eilen illalla osuttiin hudun kanssa samaan aikaan ilolan abcille
|vectraman|:n kans tuli poristua marketeilla ja sitte siellä oli jannep? tms. nimimerkillä oleva tyyppi opc vectralla.
Olin eilen ihan varma kaakkurin tb:llä että Miksuli oli siinä omegallansa parkissa. Mutta ei se ollukkaan.. Lähellekkään ku meni lähempää kattomaan, siinä poristiin sen jätkän kanssa toviMiksuli kirjoitti:|vectraman|:n kans tuli poristua marketeilla ja sitte siellä oli jannep? tms. nimimerkillä oleva tyyppi opc vectralla.
Joo oulun suunnilla pyörii lähes samanlainen omega ku mulla.susannana kirjoitti:Olin eilen ihan varma kaakkurin tb:llä että Miksuli oli siinä omegallansa parkissa. Mutta ei se ollukkaan.. Lähellekkään ku meni lähempää kattomaan, siinä poristiin sen jätkän kanssa toviMiksuli kirjoitti:|vectraman|:n kans tuli poristua marketeilla ja sitte siellä oli jannep? tms. nimimerkillä oleva tyyppi opc vectralla.
minkälainen omeka sulla onMiksuli kirjoitti:Joo oulun suunnilla pyörii lähes samanlainen omega ku mulla.susannana kirjoitti:Olin eilen ihan varma kaakkurin tb:llä että Miksuli oli siinä omegallansa parkissa. Mutta ei se ollukkaan.. Lähellekkään ku meni lähempää kattomaan, siinä poristiin sen jätkän kanssa toviMiksuli kirjoitti:|vectraman|:n kans tuli poristua marketeilla ja sitte siellä oli jannep? tms. nimimerkillä oleva tyyppi opc vectralla.
tojjota korolla
Musta b2 farkku.
Kurvailiko daemon aamulla kouvolassa sinisellä sorsalla vastaan? Olin punaisella fiat dublo palikalla kouvolan sanomien kohdalla valoissa??
Opel Astra H OPC -06
EX: Opel Astra G 2.2i Sport -01, Astra 2.0 Turbo Bertone Coupe -02
EX: Opel Astra G 2.2i Sport -01, Astra 2.0 Turbo Bertone Coupe -02
Hudu79 valimotiellä klo 12.50
Ex.Astra H Wagon 1.6 twinport -07 Opc-Looker Z16XE1
Ex.Astra H Gtc 1.6 twinport -07 Opc-Line Z16XE1
Ex.Astra H Gtc 1.6 twinport -07 Opc-Line Z16XE1