mut tosiaan miten ois toi 5e foorumi jäsenyys? en usko että se vaikuttas mihinkään myyntiin tms, koska jos oikeesti haluu osaas myyä niin ei se 5e oo paha, lisää sen vaikka sit osan hintaan...
ja sitten oisko huono porkkana että vaikka 3-5 tehdystä Vinkistä tai vihjeestä vois saada tuon vuoden jäsenyyden ilmasiks? varmaan rupeis tulemaan sinnekkin osioon tällein täytettä! ja sit laittas vaan tietyn vaatimustason noille vinkeille et kelpaa, tyyliin pitää olla kuvitettu, tarpeeks selvästi yms?
ja itekkin oon sitämieltä et jättääs ton kerholehen pois tai siirtäs sen digi muotoon. ja vaikka senkin ajan käyttäs sitten foorumiin,tai tapahtumiin.
ja sitten mun idea saada uusia lepojäseniä vois olla jotkut hauskat paidat,pipot, tms? nuo nykyset on vaan tollasia mis on ocf logo ja thäts it, mutta kuten sillä mersu linttaklubilla hauskoja takalasi tarroja niin vähän samalla idealla ocf tuotteita?
tyyliin: Opelilla saat aina,vaikka säälistä.
Näin vanha opel liikenteessä on harvinaisempi kuin ferrari!
Opel, hitaasti mutta epävarmasti, tai hitaasti, eikä siltikään varmasti.
Nopeesti päästä heitetty, mutta kumminkin joku tollanen vois saaha ihmiset kiinnostumaan tästä lupista ja tällein sais lisää jäseniä?
Niin ja entäs oisko vaikeeta toteuttaa tää liittyminen silleen että siitäpäivästä lähtien kun on jäsenyyden maksanu niin siitä 12kk eteenpäin olet jäsen, eikä vain että vuoden loppuun liityit sitten vaikka marraskuussa.
ja noihin tulleisiin muutoksiin, niin ehkä ois ollu fiksumpi tapa näistä ilmottaa etukäteen vaikka nyt tonne johonki lukemaan että huomio! vinkit ja vihjeet siirtyvät vuoden alusta lähtien pelkästään jäsenien nähtäväksi! ihmisillä ois ollu aikaa sulatella tota
minun mielestä olis ollu parempitapa hoitaa asia.