Itsellä just kansiremontti takana ja jos on ns. amatööriremonttimies, kuten minä, niin kannattaa juuri noihin ruuvien, letkujen ja sähköjohtojen paikkojen merkkaamiseen jonkun verran nähdä vaivaa. Itsellä meni suurin osa remonttiajasta juuri noita ihmetellessä /tietoa etsiessä ja kysellessä. Mulla oli tilanne se, että en itse purkanut kantta, vaan sen teki toinen ja sitten päätin ite hankkia vaihtokannen ja laittaa kasaan, jolloin oli vain yksi paffilaatikollinen ruuveja ja muut pientä osaa ja sitten isommat osat takaluukkun nakattuna, niin hetki meni asiaan tutustuessa
Erikoisempia työkaluja ei tarvinnut, kuin muutaman torksi hylsyn ja kansipultteihin pitää olla torksikärkihylsy, josta tulikin mieleen, että uudet pultit sitten kanteen kannattaa ostaa. Motonetissa muistaakseni 19,90e ja tietty yläpään tiivistesarja joka sisältää kaikki tarvittavat tiivisteet ym. o-renkaat ja ohjurinkumit, muistaakseni 69e motonetissa.
Omassa omegassa oli kannessa hiushalkeama vesitilan ja nelossyliterin välissä ja siitä pikkuhilja vesi pääsi nelossylinteriin ja ongelma ilmeni, että alkoi käymään kolmella tyhjäkäynnillä ja jäähdytysneste haisi voimakkaalta, kun avasi paisutasäiliön korkin ja vesi pulputti kokoajan paisuntasäiliössä.