Akus kirjoitti:Hudu79 valimotiellä klo 12.50
Asiakkaalla käväsin. Sua en kyllä nähny... Missä kohdilla bongasit? Koko Valimotie tuli kuitenkin ajettua lävitse.
Akus kirjoitti:Hudu79 valimotiellä klo 12.50
Valimotien ja Tammistonkadun risteyksessä. Itse olin juuri parvekkeella tupakalla.hudu79 kirjoitti:Akus kirjoitti:Hudu79 valimotiellä klo 12.50
Asiakkaalla käväsin. Sua en kyllä nähny... Missä kohdilla bongasit? Koko Valimotie tuli kuitenkin ajettua lävitse.
No niinpä tietennii..Akus kirjoitti:Valimotien ja Tammistonkadun risteyksessä. Itse olin juuri parvekkeella tupakalla.hudu79 kirjoitti:Akus kirjoitti:Hudu79 valimotiellä klo 12.50
Jep, huomasin sutki, yritin nostaa kättä mutta olin ihan solmussa ko 100 asiaa yhtäaikaa ja tarttis 5 kättäHartsa__90 kirjoitti:susannana ajelit vastaa kaakkuris... en lapasta hokassu nostaa
Miksuli kirjoitti:Taitaa olla sama omega minkä susannana oli bongannu viime vkl ku ite oon sodankylässä ja ompun pitäs olla porukoitten pihalla.
Pitää melkeen ens talveksi maalata borbetit valkoseksi ja ostaa niille nastakumit ja laittaa alle nii erottuupa siitä toisesta omegasta.vunpero kirjoitti:Miksuli kirjoitti:Taitaa olla sama omega minkä susannana oli bongannu viime vkl ku ite oon sodankylässä ja ompun pitäs olla porukoitten pihalla.
aijaah no perkele sentään sitte
eiku pinkit vanteet tai joku toinen räikee väriMiksuli kirjoitti:Pitää melkeen ens talveksi maalata borbetit valkoseksi ja ostaa niille nastakumit ja laittaa alle nii erottuupa siitä toisesta omegasta.vunpero kirjoitti:Miksuli kirjoitti:Taitaa olla sama omega minkä susannana oli bongannu viime vkl ku ite oon sodankylässä ja ompun pitäs olla porukoitten pihalla.
Ei ainakaan pinkkiä ku kaverilla on pinkki coupe taunus.vunpero kirjoitti:eiku pinkit vanteet tai joku toinen räikee väriMiksuli kirjoitti:Pitää melkeen ens talveksi maalata borbetit valkoseksi ja ostaa niille nastakumit ja laittaa alle nii erottuupa siitä toisesta omegasta.vunpero kirjoitti:Miksuli kirjoitti:Taitaa olla sama omega minkä susannana oli bongannu viime vkl ku ite oon sodankylässä ja ompun pitäs olla porukoitten pihalla.
joka vanteet eriväriseksiMiksuli kirjoitti:Ei ainakaan pinkkiä ku kaverilla on pinkki coupe taunus.vunpero kirjoitti:eiku pinkit vanteet tai joku toinen räikee väriMiksuli kirjoitti:Pitää melkeen ens talveksi maalata borbetit valkoseksi ja ostaa niille nastakumit ja laittaa alle nii erottuupa siitä toisesta omegasta.vunpero kirjoitti:Miksuli kirjoitti:Taitaa olla sama omega minkä susannana oli bongannu viime vkl ku ite oon sodankylässä ja ompun pitäs olla porukoitten pihalla.
Omegan voi ehkä iltasella bongata jostaki päin oulua ku sisko kuulemma kuskina sillä..
Sepä hyvinkiMasaKoo kirjoitti:Rautsi ja susannananana kuppilassa ja tais olla vectramanin koliseva rommeli millä kotia mentiin ?