Nohnoh.. Ei se vielä pahastikaan kolise..MasaKoo kirjoitti:Rautsi ja susannananana kuppilassa ja tais olla vectramanin koliseva rommeli millä kotia mentiin ?
Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Re: Ocf-foorumin käyttäjäbongaus!
Mikä pitsa, mulla oli pöydällä joku tonnikala mallinen?susannana kirjoitti:Sepä hyvinkiMasaKoo kirjoitti:Rautsi ja susannananana kuppilassa ja tais olla vectramanin koliseva rommeli millä kotia mentiin ?Jumalauta että jätkällä oli tulista pizzaa. Vieläki ihan kipe
e kitalaki
Astroja ja Signumi. Ja Corsa. Ja Vivaro.
DeeKad bongattu kotonaan 
jarkkis kirjoitti:DeeKad bongattu kotonaan
Rautsille tunkiit jonku pizzan kouraan, siinä oli jotain jalapenoja yms. Taitaa tuo muisti pätkiä?MasaKoo kirjoitti:Mikä pitsa, mulla oli pöydällä joku tonnikala mallinen?
Pikkusen vaa tulistasusannana kirjoitti:Rautsille tunkiit jonku pizzan kouraan, siinä oli jotain jalapenoja yms. Taitaa tuo muisti pätkiä?MasaKoo kirjoitti:Mikä pitsa, mulla oli pöydällä joku tonnikala mallinen?
Opel Calibra c20let 4x4 -94 / Opel Omega B z22xe -03
-
|vectraman|
- OCF Member 2021
Hyväähän se oli! Minäkin kun söin palasen sitäsusannana kirjoitti:Rautsille tunkiit jonku pizzan kouraan, siinä oli jotain jalapenoja yms. Taitaa tuo muisti pätkiä?MasaKoo kirjoitti:Mikä pitsa, mulla oli pöydällä joku tonnikala mallinen?
Helsingissä messukeskuksessa Voittaja 2012 koiranäyttelyssä bongasin jonkun herran klubin musta t-paita päällä, kehtaako joku tunnustaa 
Taisi olla Nile_.
Me oltiin siellä AtB:n kanssa la sekä su...
maritus kirjoitti:Taisi olla Nile_.
Ookoo, itsekkin olin La ja Su siellä, kotiin tultiin kolmen Juniorivoittaja tittelin, ja yhden Voittajatittelin kanssa
Hienoa! Mitäs koiria teillä onkaan?
Mä olin Annan apuna tuolla. Hänellä on reilu 9 kk ikäinen Lapinkoirapentu. EH:n sai molempina päivinä, hyvät arvostelut ja tuomarilta kommenttia että vaatii vain aikaa
Oli se hieno otus 
Mä olin Annan apuna tuolla. Hänellä on reilu 9 kk ikäinen Lapinkoirapentu. EH:n sai molempina päivinä, hyvät arvostelut ja tuomarilta kommenttia että vaatii vain aikaa
Meillä on Fieldspanieleita, tai siis yksi oma koira oli meiltä, ja kolme kasvattiamaritus kirjoitti:Hienoa! Mitäs koiria teillä onkaan?
Mä olin Annan apuna tuolla. Hänellä on reilu 9 kk ikäinen Lapinkoirapentu. EH:n sai molempina päivinä, hyvät arvostelut ja tuomarilta kommenttia että vaatii vain aikaaOli se hieno otus
Tuolta oit käydä kurkkimassa lisää: http://icemint.nettisivu.org/
http://www.facebook.com/KennelIcemint
Voi apua, ei saa laittaa mitään spanielin kuvia mulle!
Kauhea koirakuume ja erityisesti just spanieleiden osalta (tai no tää koirakuume nyt on ollut aina). Pitää vaan takoa päähänsä järkeä, että siinä on tälleen yksinään asuvalle aika pirunmoinen homma, kun kaikki apujoukotkin asuu kaukana
Joskus sitten tulevaisuudessa ehkä..
Kiiv1 ajoi aamulla vastaan 
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Hartsa__90 Tänään sotkan pihalla oulussa.
Opel Vectra c 1.8 GTS -03
Ex: Opel Omega b 3.0 24v MV6 -95 "Steinmetz", Opel Calibra 2.0 16v Turbo 4x4 -94, Opel Vectra a 2.0i GLS -92, Opel Corsa a 1.2 -89, Opel Kadett e 2.0i -89
Ex: Opel Omega b 3.0 24v MV6 -95 "Steinmetz", Opel Calibra 2.0 16v Turbo 4x4 -94, Opel Vectra a 2.0i GLS -92, Opel Corsa a 1.2 -89, Opel Kadett e 2.0i -89