Kehityskeskustelut

OCF keskustelufoorumiin ja nettisivustoon liittyvä palaute, asiat, ideat, tiedotteet ym.
e0101296
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Re: Kehityskeskustelut

Viesti Kirjoittaja e0101296 »

Niin tännehän saa singota ideoita ja ajatuksia mihin suuntaan hommaa olisi hyvä kehittää.
Jos väki tekee autoremppaa eivätkä sentakia ehdi kehittämään mitään.
Opel sivut: sivustot.net/phweb/Auto/
Autodataa: dropbox.com/sh/hbb7dgfi7nyirn0/AABxi1eOP3mQBcP5i3jGUYfea?dl=0
unique
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja unique »

Woody kirjoitti:Aika lyhyt ikäsiä nämä kehityskeskustelut, ei taida johtaa mihinkään?
Se on mentävä sinne syyskokoukseen aukomaan päätänsä jos tahtoo jotain muutosta..
Astra G 1.6
Astra H 1.7
AtB
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja AtB »

Toki kehitysehdotukset otetaan vastaan, mutta ikinähän ei voi kaikkia miellyttää :)
Tarkoituksena olisi saada foorumi alkuvuodesta (?) päivitettyä ajan tasalle ja muutenkin tehtyä vähän uudistuksia.
Nyt on painettu tämän vuoden lehti kasaan ja toivotaan että kaikki menee kunnialla niin saataisiin se lehti jäsenille vielä tämän vuoden puolella.
Uusi vuosi ja uudet tuulet, katsotaan mitä ensi vuonna vastaan tulee! :)
Juutas
OCF Member
OCF Member
Jäsennumero: 2221
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juutas »

Hyvä että tulee uudistuksia. Niiden ei tarvitse olla edes isoja muutoksia kun "asiakkaista" tuntuu hyvältä että heitä on kuultu jolloin yhteishenki pysyy hyvänä. Itse maksan jäs. maksun vuoden vaihteessa joka tapauksessa vaikka en tällä hetkellä Opelia omista mutta tarkoitus on kesällä siirtyä taas oikeaan merkkiin. Suomen paras foorumi, Suomen paras kerho. Ja nämä ilman perseen nuolentaa vaan mun mielipiteenä.

T: J.Pitkänen
Opel Astra J OPC-line Sports Tourer -15
Opel Corsa E -16

"Acta Non Verba"
jarkkis
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Juutas kirjoitti:Hyvä että tulee uudistuksia. Niiden ei tarvitse olla edes isoja muutoksia kun "asiakkaista" tuntuu hyvältä että heitä on kuultu jolloin yhteishenki pysyy hyvänä. Itse maksan jäs. maksun vuoden vaihteessa joka tapauksessa vaikka en tällä hetkellä Opelia omista mutta tarkoitus on kesällä siirtyä taas oikeaan merkkiin. Suomen paras foorumi, Suomen paras kerho. Ja nämä ilman perseen nuolentaa vaan mun mielipiteenä.

T: J.Pitkänen
Ja saa apuja muutamas minuutis kysymyksiin, ettei tartte orotella puolta vuotta vastausta niinku esim. volkkarivoorumilla.
Itte oon säästäny monia euroja remppahommis, ku täältä saanu apuja :thumbsup:
tuikki
OCF Rahastonhoitaja
OCF Rahastonhoitaja
Jäsennumero: 2729

Viesti Kirjoittaja tuikki »

Sen verran jatkan OT, että itte oon onnistunu kysyyn jokseenki sellasia kysymyksiä mihin ei oo vastausta tullu :lollis: suurin osa kysytyistä ongelmista on selvinnyt itte tutkimalla... joko nettiä tai ongelman kohdetta (hyvä minä!). Mutta en minä silti jätä kysymyksiä heittämättä jos jotain tulee mieleen.

Itse aiheesseen sen verran, että ei mulla oikeastaan ole mitään lisättävää :) tänne jo heitetyistä ideoista muutamat on vaikuttanu ihan hyviltäkin.
-19 Astra 1.6T
-02 Astra 2.0T coupe
EX:-16 Insignia 2.0cdti -15 Corsa E 1.4 -07 Vectra 2.8t -06 Vectra 3.0CDTI OPC-line
-98 Vectra 1.6 -94 Vectra 1.8 -08 Astra H 1.9CDTI OPC-line -94 Corsa B 1.4SI
Omega B2 Caravan 2.5 Elegance Astra G Club Caravan 2.0DI
jarkkis
OCF Member 2021

tuikki kirjoitti:Sen verran jatkan OT, että itte oon onnistunu kysyyn jokseenki sellasia kysymyksiä mihin ei oo vastausta tullu :lollis: suurin osa kysytyistä ongelmista on selvinnyt itte tutkimalla... joko nettiä tai ongelman kohdetta (hyvä minä!). Mutta en minä silti jätä kysymyksiä heittämättä jos jotain tulee mieleen.

Itse aiheesseen sen verran, että ei mulla oikeastaan ole mitään lisättävää :) tänne jo heitetyistä ideoista muutamat on vaikuttanu ihan hyviltäkin.

Jos ne on ollu sellasia kysymyksiä johon ei oo kukaan tienny vastausta :D :lol:
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Ompas täällä ollut paljon keskustelua... No uusi hallitus sitten varmaan tekee jotain muutoksia lisää, että vain jäsenet saavat kirjoittaa viestejä tms. ja vain rekisteröityneet lukea... Minä en ole ainakaan kaikkien näiden uudistusten kannalla enkä ota vastuuta tänä loppuvuonnakaan foorumille tehdyistä muutoksista.
Sämä
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Viesti Kirjoittaja Sämä »

Mun mielestä tässä ei oo kyllä missään vaiheessa sanottu/ehdotettu "korkeammalta taholta" että foorumia oltais sulkemassa muilta kuin jäseniltä poislukien nämä pari aluetta ( jäsenalue, vinkit&vihjeet, jäsenten projektit, jäsenten rompetori)?
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
|vectraman|
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Taitaapi olla noilla ylemmän tahon henkilöillä vielä oma alueensa missä keskustelevat keskenään eikä me rivijäsenet nähdä sitä aluetta. Oisko siellä ollut sitten jtn moisesta puhetta. Tuskin ata nyt tuulesta tempaisi noita juttuja? Jos tuontapaisia muutoksia on tulossa niin peukkua pitää näyttää alaspäin kyllä tälläkin suunnalla..
Jarno
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Jarno »

Kyllä ata on repäissyt ihan hatusta omat arvelunsa.
Toki keskustelua käydään omilla alueillamme mutta tarkoituksena ei kuitenkaan ole rajoittaa paljoakaan jäsenyydettömien oikeuksia tai sulkemalla lisää alueita vaan yritetään kehittää muuta lisäarvoa jäsenille.
Yksi tällainen on esimerkiksi kuvagalleria.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
jarkkis
OCF Member 2021

Kuka tuota vinkit ja vihjeet osiota päivittelee?
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja Timonen »

jarkkis kirjoitti:Kuka tuota vinkit ja vihjeet osiota päivittelee?
Muistaakseni Maritus oli toinen heistä?
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

Siis ihan vain heittelin arveluita mitä seuraavaksi... mun mielestä tuo vinkit&vihjeet-alueen rajaaminen vain jäsenille on siis huono idea. Se on kuitenkin sellainen alue jonka kautta tänne voisi saada uusia käyttäjiä joista sitten voisi tulla jäseniä myöhemmin. Nyt tulee vain heti tylyä linjaa käteen.

Vähän kuin etsin itse jotain Applen tuotteisiin liittyvää Hopeinen Omena-foorumilta, jossa ei rekisteröitymättä pääse edes lukemaan esim. myyntipalstaa. Enkä jonkun hintapyyntien tarkistuksen takia rupea rekisteröitymään jollekin foorumille, eli minulle tuli heti ensimmäisenä negatiivinen fiilis koko foorumista. Toki jäsenillä pitää olla etuja, mutta tuollainen aktiivinen muiden rajaaminen ulos asiapuolelta ei ole minun mielestäni hyvä idea. Eikä sekään, että homma toteutettiin välittömästi eikä esim. minun kanssa asiasta ollut mitään puhetta ollutkaan, vaikka vielä siinä vaiheessa olin ihan aktiivisesti foorumin ylläpitäjänä. En pidä ideaa hyvänä enkä sen toteutustavasta. Mutta se on siis vain minun mielipiteeni, ei kerhon mielipide.
e0101296
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja e0101296 »

Demokratia on sitä että enemmistön mielipide on oikeampi kuin yksilön.
Sille ei mahda mitään.

ATAn kanssa samaa mieltä Vinkit ja Vihjeet osion pimittämisestä muilta kuin jäseniltä. Ei ole lisäjäseniä tuovaa politiikkaa.
Jäsenet yleensä kokeneita autoilijoita jotka eivät tarvitse vinkkejä toisin kuin tulokkaat joille jokainen tiedonhippu on tärkeä.

Jos se osio nyt sinne pimentoon jää niin kehittäkää se sellaiseksi että edes jäseniä huvittaa sitä lukea.
Osio on aneeminen sen vuoksi koska siellä ei ole joka topikissa kuvia.
Nykyisellään se osio ei ole jäsenmaksun väärtti.
Pankaa mainoskamppanja pystyyn että saisitte nämä 40000 rekisteröitynyttä jäsentä liittymään jäseniksi.

Ei siihen suuria tarvita:
1. Kuvitettu äärimmäisen selkeä Vinkit ja vihjeet.
2. 2€ pipo joka jäsenelle opel logolla.
3. Vajaan 40000 ihmisen makkaranpaistotapahtuma keskellä Suursaimaata helmikuussa 2013.
4. Pääsemme samalla Guinnesin ennätystenkirjaan :wink:
5. Erittäin pieni viilaus täydellisen ja hienon ulkomuodon omaavaan opel-forumin toimintaan: saada se toimimaan kaikilla selaimilla.
6. Sähköpostitiedote myös ei jäsenille hienoista jäseneduista.
Opel sivut: sivustot.net/phweb/Auto/
Autodataa: dropbox.com/sh/hbb7dgfi7nyirn0/AABxi1eOP3mQBcP5i3jGUYfea?dl=0
Vastaa Viestiin