opel omega b1 -97 caravan turvavöiden vaihto ?
opel omega b1 -97 caravan turvavöiden vaihto ?
Eli ku olisin ostamassa tommosta omegaa ja siin on näköjään takapenkillä keskivyö tuo lantio vyö vaan niin onko siihen mitenkään mahdollista vaihtaa tuota 3-pistevyö sarjaa ?? et saan istuimen kiinni siihen kunnolla. et onko se takapenkin siin selkänojassa se mekanismi ? vai saako niitä erikseenkin ?? APUA !!

Re: opel omega b1 -97 caravan turvavöiden vaihto ?
Istuimen selkänoja pitää vaihtaa sellaiseen jossa on se kolmipistevyö, pelkkää vyötä ei voi asentaa lantiovyöllisen tilalle. En ole varma mutta epäilen, että selkänojan korin puolen lukitukset ovat näissä kolmipistevyömalleissa erilaiset, melko isoja muutoksia kun tuli autoon samassa yhteydessä muutenkin.
Lyhyesti siis kannattaa keskittyä etsimään omegaa jossa kolmipistevyö on vakiona eli käytännössä B2- mallista.
Lyhyesti siis kannattaa keskittyä etsimään omegaa jossa kolmipistevyö on vakiona eli käytännössä B2- mallista.
Ei enää Omegaa vaan Sitruunapatonkia
mulla ehkä vois olla tollanen takapenkki myytävänä.. b1 mallista
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Minkä vuotisesta ko. penkki on? Kun muistelen että vasta B2 tuli tuo kolmipistekeskivyö, mutta oliko sittenkin jo 98 eteenpäin B1:ssäkin? Dementiaa...Ari-S kirjoitti:mulla ehkä vois olla tollanen takapenkki myytävänä.. b1 mallista
joo laitas mulle yv:llä siit penkistä kuvia ja hintaa..
ei kyllä mulla oli jo -94 vuoden b1:sessä sedan omegassa toi 3-pistevyö.. niin et ne on tossa selkänojassa kiinni. 
Täällä -98 farkku ja takana keskelläkin kolmipistevyö.
Omega A, Passat 3C5 1.9TDI, Corolla KE70, Sitikka C2, 307SW 1.6hdi
Sedanissa on aina ollut 3-piste, farmarissa oli aluksi lantiovyö, ilmeisesti siis MY98 saakka ja siitä edespäin kolmipiste. Mutta niistä kiinnityksistä penkin selkänojan j akorin välillä en osaa sanoa, tutnuisi äkkiseltään että kolmipistekeskivyöversiossa pitää olla lujemmat kiinnitykset?Nak3dCh3f kirjoitti:joo laitas mulle yv:llä siit penkistä kuvia ja hintaa..ei kyllä mulla oli jo -94 vuoden b1:sessä sedan omegassa toi 3-pistevyö.. niin et ne on tossa selkänojassa kiinni.
aa ok.. no hyvä tietää
oon tämmönen opel alottelija.. 
Samanlaisia me kaikki ollaan, aloittelijoita... vai uskaltaako joku myöntää olevansa experttiNak3dCh3f kirjoitti:aa ok.. no hyvä tietääoon tämmönen opel alottelija..
mun mielestä toi tuli -98 pre faceliftissä jo... vai liekkö sillonkin ollut optio.. ite arvon kyl viel ton myymisen kannalta vaikka harvemmin meillä kyl kukaan tossa keskellä ees istuu mut jos noita kakaroita viel lisää siunaantuu niin helppo laittaa siihenkin sit istuin..
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
joo sillä mä sitä rupesin kyseleen ku olis pari omegaa toisessa on just keskivyöt mutta sit taas toisessa niin siin on paremmat varustelut autossa ja muutenkin siistimmän näköinen niin siin sit taas ei o keskellä tota 3-pistevyötä :/hinta on sama kuitenkin